۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۸۹۶۹۰
نماینده ولی فقیه در گیلان:

تولید نرم افزارهای قرآنی موجب تقویت فرهنگ دینی در جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان عصر امروز از نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گیلان بازدید کرد.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، عصر امروز در بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروزه وقت آن نیست که آدمی کتابخانه هایی به ظرفیت 50 هزار جلد در خانه اش داشته باشد و برای پیدا کردن هر مبحث ساعت ها به دنبال کتاب دلخواهش بگردد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: این نمایشگاه سبب می شود دانشجویان و طالبان علم، به راحترین صورت به معلومات و خواسته های خود دست پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان عصر کنونی را دوران اغتنام وقت دانست و اظهار کرد: نمایشگاه رسانه های دیجیتال کمک می کند، کسانی که کمبود وقت دارند گمشده های علمی خود را پیدا کنند و به تکامل خود بپردازند.

وی با اشاره به ارزیابی خود از کیفیت نمایشگاه رسانه های دیجیتال گیلان، اذعان داشت: برگزاری نمایشگاهی با این وسعت و کیفیت در گیلان دور از انتظار بود.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با مثبت توصیف کردن اقدام رسانه های دیجیتال در عرضه محصولات قرانی در قالب نرم افزار، گفت: پیشتر فعالیت های قرآنی در محیط هایی خاص انجام می شد و جوانان به این محیط ها دسترسی نداشتند.

وی یادآور شد: تولید و عرضه نرم افزار های قرآنی سبب می شود جوانان به ارزش ها و آموزه های قرآنی دسترسی داشته باشند و فرهنگ قرانی در جامعه تسری پیدا کند.

امام جمعه رشت عملکرد ارشاد گیلان را در برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال خوب توصیف کرد و گفت: انتظارات از ارشاد اسلامی گیلان بالا است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان ابراز امیداواری کرد: نمایشگاه رسانه های دیجیتال بتواند نیاز مندی های جامعه را پاسخ دهد./950/پ202/الف

ارسال نظرات