۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۸۹۷۸۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

بصیرت مهم ترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که در جنگ نرم شناخت دوست و دشمن مشکل است، خاطرنشان کرد: تنها کسانی که از بصیرت و هوشیاری بالایی برخوردار هستند، می توانند خود را از انحراف های احتمالی مصون نگه دارند.
بصيرت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد قنبری، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، امروز در پنجمین دوره آموزشی خواهران مبلغ که با موضوع جنگ نرم در این اداره برگزار شد، با اشاره به این که تحریم ها و تهدید های سی ساله دشمنان نظام اسلامی نتیجه نداده است، گفت: آنها امروز استراتژی خو را در مقابل ایران اسلامی تغییر داده اند و جنگ نرم را علیه کشورمان آغاز کرده است.

وی افزود: در زمان حیات حضرت علی (ع)، دشمنان از همین روش استفاده کردند و هر چه امام مظلوم ما به بعضی از یاران خود می فرمود که این توطئه است، کسی گوش نداد و تا اینکه به سرنوشتی بد گرفتار شدند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که در جنگ نرم شناخت دوست و دشمن بسیار کار مشکلی است، خاطرنشان کرد: تنها کسانی که از بصیرت و هوشیاری بالایی برخوردار هستند، می توانند خود را از انحراف های احتمالی مصون نگه دارند.

حجت الاسلام قنبری در ادامه سخنان خود به فتنه پس از انتخابات سال گذشته کشور اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه بسیاری از کسانی که مدعی ادامه راه امام راحل بودند به دلیل عدم بصیرت منحرف شدند.

وی نسل جوان جامعه را مهم ترین هدف دشمنان در جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم با سوء استفاده از احساسات جوانان آنها را نسبت به کشور و مسؤولان بد بین کرده و به سوی اهداف شوم خود هدایت می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در ادامه به نقش مبلغان در روشنگری توطئه های نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز مبلغان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند.

حجت الاسلام قنبری با تأکید براین که مبلغان باید با شناخت فتنه آن را برای مردم و به ویژه جوانان تبیین کنند، ادامه داد: خواهران مبلغ باید نسبت به توطئه های نرم دشمن هوشیار بوده و همواره جامعه را نسبت به سوء استفاده دشمن گوشزد کنند.

وی در پایان تصریح کرد: انتظار داریم که خواهرام مبلغ با حضور در برنامه های فرهنگی و دینی اداره تبلیغات اسلامی راه صحیح مقابله با جنگ نرم و توطئه های دشمنان را بیاموزند و در برنامه های خود برای نوجوانان و جوانان تشریح کنند./950/پ202/الف

ارسال نظرات