۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۸۹۷۸۱
آیت الله طبرسی:

توطئه سایبری ضد انقلاب ها برای مخدوش کردن سفر رهبر معظم انقلاب به قم بی نتیجه ماند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران به تلاش سایبری مخالفان نظام برای کمرنگ جلوه دادن سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم اشاره کرد و گفت: علیرغم سرمایه گذاری های چند ماهه در این زمینه این توطئه به رسوایی دیگری برای معاندان تبدیل شد.
آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران و امام جمعه ساري،


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در نخستین جلسه ستاد بین المللی غدیر در ساری، از غدیر به عنوان یکی از عیاد بزرگ اسلامی یاد کرد و گفت: همه باید برای جهانی شدن مسأله غدیر تلاش کنند.

وی با تأکید بر تبیین جلوه های غدیر برای مردم، افزود: عید غدیر خم یک عید بزرگ و مهم در تاریخ اسلام‌ و بزرگداشت این روز وظیفه همه مسلمین جهان است.

امام جمعه ساری تبیین جایگاه ولایت به عنوان عنصر کلیدی اسلام و به عنوان ضامن دین و نگهدارنده اسلام را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه موفقیت‌های ایران اسلامی در پرتو رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به دست آمده و این امر نشان دهنده جایگاه والای ولایت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هفته ولایت را فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه ولایت در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: امروز همه دنیا به جایگاه با عظمت ولایت در جامعه اسلامی پی بردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران غدیر را وجه تمایز بین شیعه و سنی خواند و گفت: حضور مردم در مراسم‌های دهه غدیر نشان‌دهنده علاقمندی مردم به ولایت است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با تأکید بر برنامه ریزی مناسب برای برپایی اعیاد در پیش، تصریح کرد: طوری برنامه ریزی شود که همه مردم ولایت مدار و علوی تبار مازندران در برپایی این اعیاد مشارکت فعال داشته باشند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به به سفر تاریخی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: هر چه از این سفر پر خیر و برکت سخن بگوییم کم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هزار سایت ضد انقلاب وظیفه مخدوش کردن سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم را بر عهده داشتند، بیان داشت: علیرغم همه تلاش ها و سرمایه گذاری های عناصر ضد انقلاب برای تحت الشعاع قرار دادن این سفر تاریخی، بار دیگر مردم ولایت مدار و مومن شهر مقدس قم برگ زرینی را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

وی با اشاره به این که تلاش سایبری چند ماهه مخالفان نظام برای کمرنگ جلوه دادن سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم بی نتیجه ماند، گفت: علیرغم سرمایه گذاری های صورت گرفته، این توطئه به رسوایی دیگری برای معاندان تبدیل شد.

آیت الله طبرسی همچنین به استقبال مراجع، علما و طلاب از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: آن استقبال تاریخی بزرگان از مقام معظم رهبری پاسخ کوبنده ای به همه یاوه گویی ها و فتنه انگیزی های دشمنان نظام اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که همه اقشار شهر مقدس قم برای استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی حاضر شدند، ادامه داد: این حضور نشان دهنده عشق و دلدادگی ملت ایران به ولی فقیه است.

وی سفر مقام معظم رهبری به قم و استقبال مراجع، علما، طلاب و مردم این شهر را موجب خنثی شدن فتنه طراحی شده عناصر ضد انقلاب دانست و بیان داشت: بار دیگر عزت و عظمت ملت ایران به دنیا اثبات شد و تنها رسوایی و بد نامی اش برای ضد انقلاب ها ماند.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم قم در استقبال از مقام معظم رهبری وفاداری خود به انقلاب و ولایت فقیه را بار دیگر به اثبات رساندند، ادامه داد: در این استقبال تاریخی همه غدیری عمل کردند و جلوه ای دیگر از غدیر در آن روزها آشکار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نیز در این جلسه نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه را ضروری دانست و گفت: امروز ترویج فرهنگ امامت و ولایت در جامعه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود./950/پ201/الف

ارسال نظرات