۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۹۷۸۳
آیت الله شفیعی:

گسترش فرهنگ دینی نیازمند تربیت صحیح دانش‌آموزان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار دانش آموزان نخبه انجمن‌های اسلامی مدارس اهواز گفت: هر دانش آموز باید برای اسلام یک مبلغ و الگو باشد.
آيت الله شفيعي نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دانش آموزان نخبه عضو انجمن های اسلامی خوزستان، روز گذشته به مناسبت سالروز تأسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با گرامی‌داشت سالروز اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و همچنین تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: جواد الائمه در حقیقت، جوان الائمه است.

استاد عالی حوزه های علمیه خوزستان همچنین به اهمیت روز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) پرداخت و بیان داشت: حضرت زهرا(س) همواره الگویی برتر برای دختران و زنان است که بانوان عفیف و پاکدامن ایران اسلامی باید در زندگی خود آن حضرت را الگوی قرار دهند.

آیت الله شفیعی در ادامه با تأکید بر این که قدر انقلاب و ولایت فقیه را بدانید اذعان داشت: همه ما به دین مبین اسلام که ولایت فقیه شاخه ای از آن است، مدیون هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به سبب این که برخاسته از نفس گرم و ملکوتی امام راحل است، با یاری خداوند متعال به فعالیت‌های خود با ثمرات بهتری ادامه خواهد داد.

این نویسنده عرصه دین خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: هر کدام از شما باید مبلغی برای دین مبین اسلام باشید.

گفتنی است در این مراسم که با حضور برخی از دانش آموزان برتر و نخبه عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام رضا کلاه کج، مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان گزارشی از فعالیت های این نهاد ارائه کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات