۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۸۹۷۸۶
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

اجرای صحیح طرح هدفمند کردن یارانه ها مستلزم همراهی مردم با دولت است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی، عملی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها را مستلزم همراه شدن ملت با دولت دانست.
صدر، نايب رييس مجلس شوراي اسلامي
سید شهاب الدین صدر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به طرح هدف مند یارانه ها، اظهار داشت: اگر در دولت های پیشین طرح هدفمند کردن یارانه ها اجرایی می شد جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون به پیشرفت های شگرفی دست پیدا می کرد اما متأسفانه به دلیل عدم وجود توان در دولت های پیشین، این طرح بزرگ اجرایی نشد.

رییس سازمان نظام پزشکی کشور، در ادامه به عوامل اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: اتحاد مردم و عدم توجه به شایعات بی اساس موجود در جامعه موجب اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها در ایران شد.

صدر، با اشاره به این که طرح هدفمند کردن یارانه ها مستلزم همکاری آحاد جامعه با دولت است، افزود: دولت برای این که بتواند طرح هدف مند کردن یارانه ها را به خوبی اجرایی کند باید ملت را با خود همراه سازد تا زمینه های اجرایی شدن این طرح فراهم شود.

وی در پایان با بیان این که طرح هدفمند کردن یارانه ها از بهترین اقدامات دولت نهم و دهم است، اظهار داشت: با وجود ممانعت هایی که از سوی برخی از نخبگان جامعه در خصوص عدم اجرا کردن طرح هدفمند کردن یارانه ها به احدی نژاد می شد، باز هم رییس جمهور سرافراز ایران توانست این طرح عظیم را به مرحله اجرا در آورد و آن را در جامعه عملی کند که عملی شدن این طرح از الطاف الهی بود./945/ت302/الف
ارسال نظرات