۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۸۹۸۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه شوشتر:

اصول عقلی، مقوله ولایت فقیه را اثبات می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوشتر اظهار داشت: اصول عقلی اصل ولایت فقیه را اثبات می‌کند؛ زیرا جامعه اسلامی در هر زمانی نیازمند راهنمایی دانا و عالم است.
ولايت فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوشتر، روز گذشته در جمع بسیجیان این شهرستان در دوره تربیت و تعالی بسیجیان اظهار داشت: اصول عقلی اصل ولایت فقیه را اثبات می‌کند؛ زیرا جامعه اسلامی در هر زمانی نیازمند راهنمایی دانا و عالم است.

این فعال فرهنگی با اشاره به میزان اختیارات رهبری و ولایت فقیه گفت: ولایت فقیه جایگاهی بسیار رفیع دارد تا جایی که امام خمینی(ره) ولایت فقیه را امتداد ولایت پیامبران معرفی می‌کند.

حجت الاسلام شوشتری نسب خاطر نشان کرد: حکومت باید در جامعه اسلامی به افراد متخصص برسد و رهبر جامعه اسلامی باید متخصص امور دینی و از نظر عدالت نیز در جایگاه رفیعی باشد.

وی تقوا را اصلی ترین شاخصه رهبری عنوان کرد و افزود: رهبری باید متقی، عاقل، شجاع و خداترس باشد تا در حکومت‌داری نلغزد و تخلفی انجام ندهد و این شاخصه‌ای بسیار مهم است.

مسؤول حوزه نمایندگی نماینده ولی فقیه در سپاه شوشتر، در پایان سخنان خود، ابراز داشت: جامعه اسلامی نیازمند رهبری است که در شرایط خاص توانایی استخراج احکام جدید را از قرآن داشته باشد؛ توجه به اصل ولایت فقیه در جامعه باعث ایجاد اتحاد می‌شود و باید همیشه در راستای حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تلاش کرد./945/پ202/س

ارسال نظرات