۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۸۹۸۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان:

بصیرت و ولایت پذیری عامل قوت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: افزایش بصیرت و ولایت پذیری مهمترین عامل قوت نظام و عمل به وصیت شهدا است.
بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، شب گذشته در مراسم یادواره شهدای 32 تن از شهدای مسجد قائم پایین بهشهر اظهار داشت: بصیرت و بینش در جامعه موجب پیشرفت در امور شده و انسان را از افتادن در دام شیطان و هوای نفس باز می دارد و مهمترین عامل در مبارزه با جنگ نرم است.

وی با بیان این که در فتنه تشخیص درست از نادرست بسیار مشکل است، افزود: این عامل مهمترین عامل در جنگ نرم است که سلاح مقابله با چنین جنگی بصیرت است و از عوامل بصیرت زمان شناسی است.

حجت الاسلام غلامی خاطر نشان کرد: با زمان شناسی می توانیم برنامه های دشمن را بیشتر رصد کرده و با آن مقابله کنیم.

وی در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان ایران اسلامی در مقابل دشمن بعثی گفت: هدف اصلی دشمن از آغاز جنگ تحمیلی تجزیه کشور و سقوط نظام نوپای اسلامی بوده است که خوشبختانه با درایت همه جانبه مردم به پیروزی رسیدیم و دشمن ناکام ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان به برخی آسیب هایی که انقلاب را تهدید می کند اشاره کرد و ادامه داد: سستی ایمان انقلابی، انغعال و از خود باختگی، خود فراموشی هویت اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و مذهبی، ارتجاع، ظاهربینی، کج فهمی و دنیا زدگی، اشرافی گری، تفوذ دشمنان و نفوذ صاحبان ثروت از بزرگترین و مهمترین تهدیدها است.

حجت الاسلام غلامی، اعتقاد به آرمان های مردم و ارزش های و باورهای امام راحل و رهبری را مهمترین عامل در جامعه دانست که باید مورد توجه قرار گرفته شود.

وی یادآور شد: ‌بی توجهی به مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، بی اعتنائی به ارزش ها به نام انواع توسعه از دیگر تهدیدهای جدی برای انقلاب است.

حجت الاسلام غلامی مهمترین عامل پیروزی ایران اسلامی را در جنگ هشت ساله را ایمان به خدا، رهبری امام خمینی (ره) و وحدت و یکپارچگی مردم عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: استقلال، عزت و سربلندی دستاوردهای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است که شهدا با خون خود برای ما به ارمغان آوردند.

وی بیان داشت: اکنون دشمن با جنگ نرم، وحدت و یکپارچگی ملت ایران را نشانه رفته است و در این راستا همه ما باید با اتحاد و یکپارچگی در برابر این حمله دشمن نیزبا اقتدار پیروز شده و بر دشمن نائل آییم.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: مردم و نخبگان باید توجه داشته باشند که فلسفه و هدف این نظام و انقلاب ، تنها سقوط نظام شاهنشاهی و استقرار و شکل گیری نظام اسلامی نبود، بلکه در ادامه این نظام اسلامی باید دولت اسلامی، کشور اسلامی و پس از آن نیز دنیای اسلامی شکل بگیرد و در این رابطه همه ما موظف به همکاری همه جانبه با رهبری و نظام هستیم./950/پ202/الف
ارسال نظرات