۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۸۹۸۶۵
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

مطرح‌شدن پرونده آمریکا در شورای حقوق بشر نشانه رسوایی دولت آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح شدن پرونده آمریکا در شورای حقوق بشر را نشانه رسوایی دولتمردان این دولت جنایتکار دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و هوشیاری ملت‌های جهان سبب شد تا کنون پنجاه کشور جهان علیه آمریکای جنایتکار قیام کنند.
حجت الاسلام سروستاني، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به مطرح شدن پرونده نقض حقوق بشر آمریکا در شورای حقوق بشر سازمان بین الملل اشاره کرد و گفت: مطرح شدن این پرونده در شورای حقوق بشر نشانه رسوایی دولتمردان آمریکا است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به ریشه مطرح شدن این موضوع از سوی پنجاه کشور جهان اشاره کرد و گفت: حمایت آمریکا از بن لادن و صدام، حمله به کشورهای پاکستان، افغانستان و عراق به بهانه دستگیری عناصر تربیت شده خود، آواره کردن بسیاری از مردم با ایجاد جنگ سبب شد تا بسیاری از کشورهای جهان به چهره منحوس شیطان بزرگ آگاه شوند.

وی در ادامه اصلی‌ترین ریشه این اقدام جهانی را پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) دانست و اذعان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، دست‌های جنایتکار آمریکا برای جهانیان آشکار که تداوم جنایت‌های این دولت شیطان صفت سبب قیام جهانیان علیه او شد.

حجت الاسلام سروستانی از دیگر دلایل افشای چهره پلید آمریکا را حضور با درایت رییس جمهور ایران در آخرین شورای سازمان ملل خواند و بیان داشت: حضور مقتدرانه و با درایت رییس جمهور ایران در سازمان ملل و افشاگری‌های او علیه استکبار جهانی، موجی از انزجار و تنفر در جهان را علیه آمریکا برپا کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان با تأکید بر این که سرنوشت استکبار جهانی چیزی جز نابودی نیست، ابراز امیدواری کرد: با یاری خداوند متعال در آینده‌ای نزدیک شاهد آشکار شدن چهره جنایتکار استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای همه جهانیان خواهیم بود./945/ت302/س
ارسال نظرات