۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۸۹۸۶۹
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

وحدت ملی در سایه پایبندی به ولایت فقیه امکان‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین اصلی که مانع تفرقه افکنی دشمنان و اتحاد بین آحاد جامعه می شوند ولایت فقیه است.
سيد شهاب الدين صدر
سید شهاب الدین صدر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در قانون نظام جمهوری اسلامی ایران سه قوه به صورت مجزا از یکدیگر فعالیت می کنند، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران سه قوه مجریه، قضایه و مققنه به صورت مجزای از یکدیگر اما با تعامل پایدار که تحت فرمان ولایت فقیه فعالیت می کنند.

رییس سازمان نظام پزشکی کشور، در ادامه با بیان این که همه مسؤولان و دولتمردان باید پیرو خط امام و رهبری باشند، گفت: سعادت دنیا و آخرت در اطاعت از رهنمودهای ولایت فقیه و پیروی از راه امام و شهدا است.

سید شهاب الدین صدر، به اقدامات سوء دشمنان در تفرقه افکنی بین مسؤولان ایران اشاره کرد و تصریح کرد: دشمنان و مستکبران در تلاش هستند تا بین قوای سه گانه و مسؤولان دولتی و حکومتی فاصله بیاندازند، اما مهم‌ترین اصلی که مانع تفرقه افکنی دشمنان و اتحاد بین آحاد جامعه می شوند ولایت فقیه است.

وی در پایان با بیان این که مهم‌ترین شاخص برای مسؤولان و آحاد جامعه ولایت فقیه است، افزود: همه اقشار جامعه و مسؤولان بدانند که رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین شاخص برای اقشار جامعه است و هرگاه‌ گروهی دچار تزلزل در کارهای خود شده، باید شاخص را رهبری قرار دهد و امور خود را به صورت مطلوب به انجام برساند./945/ت302/س
ارسال نظرات