۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۸۹۹۲۶
استاد حوزه علمیه اهواز:

غدیر نماد ولایت پذیری جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین (ع) کوت عبدالله اهواز، عید غدیر را از بزرگ‌ترین شعائر الهی در ترویج ولایت اهل بیت(ع) دانست و گفت: غدیر نماد ولایت‌پذیری جامعه اسلامی است.
حجت الاسلام مرتضي فرامرزي، مدير مدرسه علميه اميرالمومنين اهواز
حجت الاسلام مرتضی فرامرزی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمؤمنین‌(ع) کوت عبدالله اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عید غدیر را بزرگ‌ترین شعائر الهی دانست و گفت: عید غدیر به عنوان بزرگ‌ترین شعائر الهی می‌تواند در ترویج و تثبیت ولایت اهل بیت(ع) نقش بسزایی داشته باشد.

استاد حوزه علمیه اهواز با اشاره به سخن امام صادق(ع) مبنی بر «عید غدیر افضل اعیاد امت پیامبر است»، غدیر را نماد ولایت پذیری و ولایت اهل بیت(ع) دانست و بیان داشت: برگزاری باشکوه این عید سبب تثبیت ولایت اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی می شود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمؤمنین‌(ع) کوت عبدالله اهواز ادامه داد: خوشبختانه در چند سال گذشته با تشکیل ستاد غدیر، این عید با شور و شعف وصف‌ناپذیری از سوی مردم برگزار شده است.

وی با بیان این که عید ولایت مانند سیل خروشانی است که خار و خاشاک منافقان را در خود فرو خواهد برد، ابراز داشت: به یاری خداوند متعال هر سال با برپایی اعیاد پر شکوه غدیر، توطئه های دشمنان جهت تضعیف نقش ولایت در جامعه اسلامی نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام فرامرزی در ادامه افزود: ناکامی و خنثی شدن توطئه های دشمنان در گرو پاسداشت باشکوه این آیین مبارک است؛ بنابراین مردم و مسؤولان باید اهتمام ویژه ای نسبت به عید غدیر داشته باشند.

استاد حوزه علمیه اهواز در پایان به حضور مستبصرین در آیین‌های عید ولایت اشاره و خاطر‌نشان کرد: سال‌های گذشته حضور مستبصرین در جشن های غدیر نه تنها با استقبال مردم همراه بوده است؛ بلکه سبب افزایش آگاهی مردم نسبت به حقانیت مذهب تشیع بوده است./945/پ202/س
ارسال نظرات