۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۸۹۹۳۲
دی ماه؛

همایش منطقه ای قرآن، عترت وبصیرت در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از برگزاری همایش منطقه ای قرآن، عترت و بصیرت ششم دی دراین دانشگاه خبرداد.
 همايش
حجت الاسلام علی رضانژاد، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری همایش منطقه ای قرآن، عترت و بصیرت ششم دی دراین دانشگاه خبرداد.

وی نقش قرآن، عترت و بصیرت در تحکیم نظام خانواده، قرآن، عترت و بصیرت در جلوگیری از انحرافات اجتماعی، راهکارهای عملی همت مضاعف و کار مضاعف از دیدگاه قرآن و عترت، جامع شناسی دینی از منظر قرآن و عترت و نقش قرآن، عترت و بصیرت در ارتقاء بصیرت و آگاهی مجامع علمی و فرهنگی را ازجمله محورهای این همایش منطقه ای اعلام کرد.

حجت الاسلام رضا نژاد آخرین زمان ارسال مقالات را 20 آبان عنوان کرد وبیان داشت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه همایش منطقه ای قرآن، عترت و بصیرت در مازندران، شهرستان سوادکوه، پل سفید، دوراهی آزادمهر، دانشگاه آزاد واحد سوادکوه با کدپستی 155ارسال و یا با شماره 01245221209 تماس حاصل کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری پژوهشکده قرآن و عتر دانشگاه آزاد اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم هبری در دانشگاه های آزاد مازندران، اداره اوقاف و امور خیریه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر ونکا برگزار می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات