۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۸۹۹۷۲
امام جمعه مسجد سلیمان:

آمریکا امروز به کشوری بی آبرو در جهان تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان، با اشاره به بی آبرو شدن آمریکا در اذهان عمومی جهان، اظهار داشت: دولت مردان آمریکا، با اقدامات ننگین خود در خاورمیانه زمینه نابودی خود را فراهم کرده اند.
امام جمعه مسجد سليمان، حجت الاسلام اميني
حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بی آبرو شدن آمریکا در اذهان عمومی جهان، اظهار داشت: دولت مردان آمریکا، با اقدامات ننگین خود در خاورمیانه زمینه نابودی خود را فراهم کرده اند.

امام جمعه مسجد سلیمان در ادامه به مشکلات مختلف آمریکا در عرصه های گوناگون اشاره و تصریح کرد: کشور های مستکبر اکنون به دوران شکست خود نزدیک شده اند، به گونه ای که در عرصه های مختلف به بن بست رسیده است.

وی با اشاره به این که دیکتاتوری آمریکا در پوشش دموکراسی قرار دارد، اذعان داشت: آمریکا با تبلیغات گسترده خود در سراسر جهان اقدام هایی را که در قالب دیکتاتوری هستند، در اذهان عمومی آن ها را به شکل دموکراسی بیان می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان با بیان این که کشور های جهان با اعلام برائت از مشرکین زمینه نابودی آمریکا را فراهم آورند، تصریح کرد: اگر کشور های جهان دست در دست یک دیگر دهند به راحتی می توانند زمینه نابودی آمریکا را فراهم آورند.

حجت الاسلام امینی، مهمترین عاملی را که موجب پنهان ماندن چهره واقعی آمریکا شده را تبلیغ ها گسترده رسانه های آنان دانست و اذعان داشت: اگر تبلیغ های گسترده آمریکا نبود تا به حال چهره واقعی آنها برای ملت ها مشخص می شد؛ اما خوشبختانه با آگاهی و بصیرت دولت های صلح طلب، واکنش های ضد استکباری روند رو به رشدی داشته است.

امام جمعه مسجد سلیمان، در پایان به اقدام های ننگین آمریکا اشاره کرد و گفت: زیر پا گذاشتن حق اتخاب مردم نسبت به رییس جمهور مورد نظر خود، از بزرگترین اقدامات ظالمانه آمریکا است./945/ت302/الف
ارسال نظرات