۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۸۹۹۷۳
امام جمعه آبادان:

نابودی آمریکا با طرح پرونده نقض حقوق بشر کامل می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان طرح پرونده نقض حقوق بشر آمریکا در شورای حقوق بشر سازمان ملل را سبب اضمحلال و نابودی اعتبار این کشور در جهان دانست.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که آمریکا از گذشته ناقض حقوق جوامع بشری بوده است، ابراز داشت: امروز آن چنان این مسأله آشکار شده است که بیش از پنجاه کشور علیه او در شورای حقوق بشر سازمان ملل قیام کرده اند.

امام جمعه آبادان به توصیف زیبای مقام معظم رهبری از کارنامه سیاه آمریکا اشاره و خاطر نشان کرد: ترور، قتل، غارت، تجاوز به تمامیت ارضی، نشناختن حقوق بین المللی کشورها و انسان ها در پرونده آمریکا مشاهده می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان گستره جنایت های آمریکا را آن چنان وسیع دانست که سایر کشورهای جهان به آن اذعان دارند و افزود: تلاش آمریکا دو قطبی کردن جهان است؛ اما امروزه بسیاری از ملت های جهان از ظلم و ستم های آن به تنگ آمده و علیه این جنایتکار قیام کرده اند.

وی در ادامه با بیان این که انزجار و تنفر از آمریکا در ملیت ها، نژاد و دولت های مختلف فراگیر شده است، اذعان داشت: ظلم و ستم های آمریکا چنان فراگیر شده که مردم این کشور علیه دولت خود قیام کرده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه تنها عامل پایداری آمریکا در عرصه جهانی را تبلیغات گسترده رسانه های غربی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با حرکت های جهانی که اکنون علیه آمریکا شکل گرفته، اندک اعتبار این کشور رو به اضمحلال و نابودی است که در آینده ای نزدیک شاهد نابودی شیطان بزرگ خواهیم بود./945/پ202/الف
ارسال نظرات