۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۸۹۹۹۴

علمای شیعه بحرین نسبت به نقشه های دشمنان جهت فتنه میان مسلمانان و مسیحیان هشدار دادند

خبرگزاری رسا ـ علمای شیعه بحرین ضمن محکومیت جنایت حمله تروریستی به کلیسای سیده النجات در بغداد، نسبت به نقشه های استکبار جهانی برای ایجاد فتنه میان مسلمانان و مسیحیان هشدار دادند.
شماري از علماي شيعه بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد امر الله از علمای شیعه و عضو مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین طی کنفرانس خبری که روز گذشته در منامه برگزار شد با اشاره به نقشه های دشمنان برای ایجاد شکاف میان امت اسلامی گفت: دشمنان تلاش فراوانی کردند تا میان امت اسلامی تفرقه بیاندازند و بدین منظور نقشه های فراوانی کشیدند، ولی مسلمانان با هوشیاری توانستند بر همه این نقشه ها فائق آیند و دیگر هراسی از این نقشه ها نیست.

وی افزود: هوشیاری اسلامی و بصیرت علمایی سبب شد تا تلاشهای دشمنان نقش بر آب شود و استکبار جهانی را شکست دهند.

حجت الاسلام امر الله نسبت به تلاش دشمنان جهت شکاف میان مسیحیان و مسلمانان تصریح کرد: حادثه دلخراش حمله تروریستی و گروگانگیری جمعی از شهروندان مسیحی در عراق تلاش خبیثانه دیگر استکبار جهانی است که می خواهد با این اقدامات میان مسلمانان و مسیحیان فتنه ایجاد کند و آتش جنگ طایفه ای را شعله ور سازد.

این عالم شیعه اظهار داشت: علمای شیعه بحرین ضمن ابراز تسلیت به خانواده های قربانیان، این جنایت را به شدت محکوم می کنند و از ملت عراق و امت اسلامی می خواهند تا به شدت نسبت به اینگونه اقدامات و نقشه ها هوشیار باشند./980/

ارسال نظرات