۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۹۰۰۰۰

جشنواره فرهنگی پژوهشی عروج در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره فرهنگی پژوهشی عروج ویژه طلاب و پژوهشگران حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار می شود.
عروج
خانم طالقانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: با توجه به فرارسیدن ماه ذی الحجه جشنواره فرهنگی پژوهشی «عروج» از سوی ااین مدرسه اعلام شد.

وی افزود: این فراخوان با هدف تعمیق گرایش ها و باورهای قشر جوان و نوجوان، بستر سازی جهت افزایش مشارکت در زمینه ایام الله و ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف برای رسیدن به آگاهی و بینش قرآنی ویژه طلاب، اساتید و پژوهشگران حوزه های علمیه برگزار می شود.

طالقانی، حج ابراهیمی، عرفات، قربان و غدیر را از محورهای جشنواره برشمرد و اظهار داشت: جشنواره فرهنگی پژوهشی عروج در سه بخش علمی (پایان نامه، مقاله ،کتاب) ادبی (شعر، داستان کوتاه، دل نوشته، پیامک ادبی) و هنری (خط، خوشنویسی، نقاشی، عکس، وبلاگ نویسی) برگزار می شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا (س)، آخرین مهلت ارسال آثار را 26 آبان ماه ذکر و خاطرنشان کرد: مقالات بایستی به صورت تایپ شده و مطابق با اصول نگارشی و علمی به دبیرخانه جشنواره واقع در مشهد، چهارراه لشکر، امام خمینی 48 و یا از طریق پایگاه اینترنتی islamshenasi.ir ارسال شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه و همایش تجلیل از آثار برگزیده همزمان با عیدسعیدغدیرخم خواهد بود یادآور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره 8525251-0511 تماس حاصل کنند./969/پ202/ص

ارسال نظرات