۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۹۰۰۳۱
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان:

بزرگداشت عید غدیر تبیین جایگاه امام علی در جوامع اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، بزرگداشت عید غدیر را تبیین کننده جایگاه امامت امام علی و ائمه اطهار(ع) در جوامع اسلامی دانست.
عيد سعيد غدير
حجت الاسلام خداداد الیاسی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) مبنی بر این که «عید غدیر مربوط به امام علی(ع) نیست؛ بلکه در عید غدیر، تکلیف اسلام تا قیامت تعیین شده است»، اظهار داشت: نقطه شروع زنجیره نورانی اهل بیت(ع) عید غدیر و نقطه پایان آن حکومت عدالت گستر امام زمان(عج) است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در ادامه سخنان خود، افزود: بزرگداشت عید غدیر تبیین جایگاه ولایت امام علی(ع) و پس از آن جایگاه ائمه اطهار(ع) در جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام الیاسی، با بیان این که تلخ ترین و شیرین ترین واقعه در تاریخ اسلام شهادت امام حسین(ع) و عید غدیر است، خاطرنشان کرد: جامعه ما به همان شکلی که در ماه محرم به شکل ارزنده‌ای‌ مراسم‌های ویژه امام حسین(ع) را برپا می کنند، جشن های عید غدیر را به بهترین شکل برگزار می‌کنند که این مطلب نشان دهنده ارادت مردم ایران اسلامی نسبت به ائمه اطهار(ع) است.

وی در پایان شاخص‌ترین ویژگی مردم خوزستان را عشق به اهل بیت(ع) دانست و ابراز داشت: از آنجا که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به ولایی بودن مردم پی برده اند سعی در جدا کردن ولی فقیه از مردم هستند؛ چرا که وجود با برکت ولایت فقیه سبب عشق‌ورزی مردم به ائمه اطهار(ع) شده است./945/پ202/س
ارسال نظرات