۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۹۰۰۳۸
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

باید قدر نعمت ولایت را بدانیم / همه برنامه‌های خود را ولایی کنید

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، نعمت ولایت را بسیار مهم برشمرد و بر قدردانی از این موهبت الهی تاکید کرد و همچنین از همه مسلمانان جهان خواست به مناسبت دو عید بزرگ قربان و غدیر برنامه‌های خود را ولایی کنند.
آيت الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت‌‌الله لطف الله صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار طلاب و فضلای غیر ایرانی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، گفت: امروز شما در موقعیت بسیار خوبی قرار دارید و باید از این فرصت بهترین بهره را بگیرید.
 
وی با بیان این که اجتماع طلاب غیر ایرانی در شهر مقدس قم همچون اجتماع عظیم حجاج در عربستان است، افزود: حضور طلاب غیر ایرانی در شهر مقدس قم جهت فراگیری علوم دینی و معارف اسلامی انسان را به یاد اجتماع عظیم حجاج در عربستان می‌اندازد که چگونه با هم اتفاق دارند و امروز طلاب غیر ایرانی باید این فرصت را غنیمت بدارند.
 
این مرجع تقلید خطاب به طلاب غیر ایرانی تصریح کرد: باید تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های شما بر محور قرآن و عترت باشد؛ زیرا سعادت دنیا و آخرت بشریت در این دو گوهر بزرگ رقم زده می‌شود.
 
وی قرآن و عترت را راه نجات تمامی انسان‌های جهان دانست و افزود: انسان‌ها اگر می‌خواهند خوشبختی دنیا و آخرت را بدست بیاورند باید آموزه‌های خود را از معارف اسلامی و دینی بگیرند.
 
حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، تاکید کرد: امروز باید از مکتب اهل بیت علیهم السلام بهترین و کامل‌ترین بهره‌ها را فرا گرفت تا بتوان جهانیان را با این معارف غنی آشنا کرد.
 
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به عید غدیر و عید قربان اشاره کرد و با تبریک این ایام گفت: در آستانه دو عید بزرگ قرار داریم که باید همه مسلمانان از این فرصت بهره بگیرند و در اجتماعات عظیم این دو مناسب بزرگ را گرامی بدارند.
 
این مرجع تقلید، نعمت ولایت را بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: باید نعمت ولایت را قدر بدانیم و تمامی برنامه های خود را ولایی کنیم./917/پ202/ج

ارسال نظرات