۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۹۰۰۵۸
آیت الله حیدری:

پدیده بدحجابی دسیسه دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در مسأله حجاب باید با آموزش‌های اصولی، ارائه کار فرهنگی، اعتقادی و اساسی، زنان و دختران را به نقش و ارزش حجاب آشنا کرده و به ترویج هر چه بیشتر آن در جامعه کمک کرد.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در همایش عفاف و حجاب بهبهان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب، بارها از توطئه ها و نقشه های دشمنان به نام تهاجم و شبیه خون فرهنگی یاد کرده است اظهارداشت: پدیده بد حجابی نقشه دشمنان علیه اسلام و ایران اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر رعایت مسأله حجاب در جامعه امروز گفت: باید با وحدت، بصیرت و هوشیاری با پدیده بدحجابی برخورد کرده و در تقویت و تعمیق فرهنگ حجاب تلاش کنیم.

این استاد عالی حوزه علمیه و دانشگاه در ادامه سخنانش یادآور شد: در مسأله حجاب باید با آموزش های اصولی، ارائه کارفرهنگی، اعتقادی و اساسی، زنان و دختران را به نقش و ارزش حجاب آشنا کرده و به ترویج هر چه بیشتر آن در جامعه کمک کرد.

آیت الله حیدری خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف از جایگاه ویژه‌ای در اسلام برخوردار است و همواره عنوان شده سرچشمه همه انحرافات بی‌حجابی و بی‌عفتی است؛ دین اسلام برای مردان و زنان پوشش‌های مناسبی متناسب با جنسیت و روحیات افراد لحاظ کرده که اگر به آن عمل شود هم افراد و هم جامعه دچار مشکلات اجتماعی نمی‌‌شوند.

امام جمعه موقت اهواز به تشریح مسأله رعایت حجاب و تأثیر آن در صیانت از بنیان خانواده پرداخت و گفت: رعایت حجاب ظاهری تنها خاص زنان نیست و مردان نیز ملزم به رعایت حجاب و شؤون اسلامی هستند، چرا که رعایت حجاب از سوی زنان و مردان زمینه را برای ایجاد فضای امن روانی و اجتماعی برای ادامه روند متعادل زندگی در محیط‌های اجتماعی فراهم آورده و بسترساز تعالی و رشد بشر در مسیر کمالات الهی می‌شود.

گفتنی است، این همایش با حضور فرماندار، مسؤولان ادارات و نهادها و 500 نفر از بانوان بهبهان برگزار و درپایان به 36 نفر از شرکت کنندگان در مسابقه بزرگ کتابخوانی و فراخوان مقاله، عکس و پوستر پیرامون عفاف و حجاب، هدایایی اهدا شد./945/پ202/س
ارسال نظرات