۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۹۰۰۶۴
امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک:

پایه های علمی مسأله امامت و ولایت تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک تبیین مسأله غدیرخم را موجب اتحاد جوامع اسلامی دانست و گفت: مسأله غدیر اثبات امامت و ولایت است.
حجت الاسلام محمد جواد حسيني منش، امام جمعه الوار گرمسيري
حجت الاسلام محمد جواد حسینی منش، امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که مسأله غدیر موجب اثبات امامت و ولایت می شود، اظهار داشت: مطرح کردن مسأله عید غدیرخم موجب اتحاد جوامع اسلامی می شود.

امام جمعه الوار گرمسیری، با بیان این که مسأله غدیر در واقع اثبات امامت و ولایت است، گفت: و جریان غدیرخم در واقع اثبات کننده امامت اهل بیت(ع) و ولی فقیه است.

حجت الاسلام حسینی منش، با بیان این که تبیین مسأله غدیر در زندگی مردم نقش بسزایی دارد، افزود: عید سعید غدیرخم در زندگی مردم ریشه عمیقی دارد؛ چرا که سرشت دین داری مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی شکل گرفت و مردم از آن دوران ارادت خود را نسبت به ائمه اطهار(ع) نشان دادند.

استاد حوزه های علمیه الوار گرمسیری، با ییان این که روحانیت امروز وظیفه سنگینی در تبیین جایگاه امامت و ولایت بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: روحانیت باید مسایل مرتبط با امامت و ولایت را به روش استدلالی برای مردم بیان و پایه های علمی مسأله امامت و ولایت را برای جهان به خوبی تبیین کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی الوار گرمسیری، در پایان با اشاره به این که ولی فقیه در رأس نظام اسلامی قرار دارد، گفت: هرچه موضوع ولایت و ولی فقیه را برای مردم تبیین و روشن کنیم به اتحاد بیشتری دست پیدا می کنند که این مسأله موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان نیز می شود./945/پ202/الف
ارسال نظرات