۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۰۰۷۷
فردا برگزار می‌شود؛

اردوی علمی و زیارتی طلاب فیروزکوه در شهر مقدس قم

خبرگزاری رسا ـ شماری از طلاب حوزه علمیه فیروزکوه، در سفری دو روزه به شهر مقدس قم با برخی از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار می‌کنند.
حوزه علميه امام صادق(ع) شهرستان فيروزكوه
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعنایت الله دریاباری، مؤسس حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری اردوی دو روزه علمی و زیارتی طلاب این مدرسه علمیه در شهر مقدس قم خبر داد.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم افزود: طلاب این حوزه علمیه فردا پس از زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) و اقامه نماز صبح در این مکان مقدس راهی شهر مقدس قم خواهند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دریاباری، زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران را از دیگر برنامه‌های اردوی طلاب فیروز کوه عنوان کرد.

وی دیدار با حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید و حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی را از جمله برنامه‌های طلاب این مدرسه علمیه برشمرد و یادآور شد: این اردو به مدت دو روز در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

مؤسس حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان فیروزکوه گفت: در این اردو سی نفر از طلاب مدرسه علمیه فیروز کوه حضور خواهند داشت.

گفتنی است، نخستین حوزه علمیه شهرستان فیروزکوه با نام حوزه علمیه امام صادق(ع) در روستای دارالسیاده وشتان، 24 شهریورماه راه اندازی شد./917/پ202/ص



ارسال نظرات