۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۰۱۳۷
امام جمعه شادگان خوزستان:

تهاجم به سنگر‌های معنوی جامعه رویکرد دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شادگان خوزستان، انهدام سنگرهای معنوی جوانان را از اهداف شوم دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن ایمان جوانان، معرفت‌، عزم‌، پایه‌ها و ارکان اساسی نظامی را مورد هدف خود قرار داده تا نقاط قوت را به نقاط ضعف تبدیل کند.
جوان
حجت الاسلام محمد سواری، امام جمعه شادگان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: آمریکا در همه کشورهای مستقل دنیا که به عزت و استقلال خود اهمیت می‌دهند و برای خود تصمیم می‌گیرند برنامه‌های مشابه مانند اوائل انقلاب ایران اسلامی در دستور کار خود قرار داده‌اند و به دنبال پیاده‌سازی دموکراسی خود در کشور خود است.

امام جمعه شادگان افزود: البته دموکراسی آمریکایی‌ها ساختن زندان‌های چون گوانتانامو و ابوغریب است و تفکر ایجاد انقلاب مخلمی و مستقر کردن دست نشانده‌های خود از طریق سفارتخانه‌های خود در کشورهای دیگر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آمریکای جنایتکار در سرتاسر دنیا است.

حجت الاسلام سواری اظهار داشت: در این راه استکبار جهانی با توطئه‌های شوم و نقشه‌های پلید خود مانند ایجاد اختلاف، سیاه نمایی، شبیخون و ناتوی فرهنگی، جنگ روانی که اکنون نیز در دستور کار جبهه و نظام سلطه قرار دارد، وارد این عرصه می‌شود و در حال حاضر در کشور ما نیز به دنبال چنین اهدافی است.

این استاد حوزه علمیه ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در ملاقات‌ها و صحبت‌های خود در سفر تاریخی به استان قم در مورد جنگ روانی و تهدید نرم دشمن بارها عباراتی بسیار زیبایی را عنوان کردند و امروز درس مهمی که از ولایت و رهبری می‌گیریم این است که در مقابله با توطئه‌های نرم افزاری دشمن، مراقب جنگ روانی و تهدید نرم دشمن باشیم.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن در جنگ نرم به سراغ سنگرهای معنوی می‌آید، گفت: آمریکا فکر حمله سخت‌افزاری به ایران را نیز از ذهن خود خارج کرده‌ است، زیرا توان رویارویی با مردم ولایتمدار و شهادت طلب ایران اسلامی را ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان خاطر نشان کرد: وحدت کلمه، همراهی مردم و قوای سه‌گانه، پشتوانه‌ای به نام رهبر معظم انقلاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باعث شده است که دشمن به سراغ سنگرهای معنوی در راستای جنگ نرم برود و مورد هجوم خود قرار دهد.

حجت الاسلام سواری در پایان، انهدام سنگرهای معنوی جوانان را از اهداف شوم دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن ایمان جوانان، معرفت‌، عزم‌، پایه‌ها و ارکان اساسی نظامی را مورد هدف خود قرار داده تا نقاط قوت را به نقاط ضعف تبدیل کند./945/ت302/س
ارسال نظرات