۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۹۰۱۷۴
نماینده مجلس شورای اسلامی:

اعلام نقض حقوق بشر آمریکا پیروزی سیاسی برای ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اعلام نقض حقوق بشر در آمریکا را پیروزی دیگر سیاسی برای ایران اسلامی در عرصه جهانی دانست و خواستار اتخاذ تدابیر بازدارنده از سوی سازمان ملل برای آمریکا شد.
حجت الاسلام محمد سادات ابراهيمي نماينده مردم شوشتر، گتوند وشادگان در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر، گتوند و شادگان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اعلام نقض حقوق بشر آمریکا را پیروزی سیاسی برای ایران دانست و گفت: جهانیان اکنون دریافته‌اند که آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که جهانیان باید علیه جنایت‌های آمریکا متحد شوند، خواستار برخوردهای بازدارنده سازمان ملل برای آمریکا شد و اظهار داشت: سازمان ملل نباید تنها به توصیه اکتفا کند، بلکه با اتخاذ تدابیر بازدارنده مانع از گسترش جنایت‌های ضد انسانی این کشور شوند.

وی رسانه‌ها و سرعت گردش اطلاعات را سبب آگاهی ملت‌ها جهان از جنایت‌های آمریکا خواند و بیان داشت: با توجه به این که اکنون با سرعت بسیار توانایی دریافت اطلاعات روز جهان را دارند؛ از این رو سبب شده تا کشورهای سلطه طلب نتوانند جنایت‌های خود را از مردم پنهان کنند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با بیان این که اکنون انزجار و نفرت جهانی علیه آمریکا شکل گرفته است، اذعان داشت: اقدام پنجاه کشور جهان در شورای حقوق بشر سازمان ملل سبب شده تا سایر کشورها جهان به جنایت‌های شیطان بزرگ که در عراق و افغانستان در قالب حمایت از حقوق بشر شکل گرفته، آگاه شوند.

نماینده خانه ملت با اشاره به عدم رعایت حقوق بشر در آمریکا ابراز داشت: خوی استکباری کشورهای غربی به ویژه آمریکا سبب شده تا دامنه جنایت‌های آنها به ملت خود نیز کشیده شود و موجی از نفرت و نا آرامی از سوی مردم آمریکا علیه سردمداران این کشور ایجاد شود./945/ت302/س
ارسال نظرات