۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۹۰۲۲۱
با حضور عضو خبرگان رهبری؛

مراسم استقبال از روحانی آزاد شده از بند وهابی ها برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم استقبال از روحانی آزاد شده از بند وهابی‌ها روز گذشته با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خلیل‌شهر بهشهر برگزار شد.
مراسم استقبال از روحاني آزاد شده از بند وهابي ها
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، مراسم استقبال از حجت الاسلام یاسر خلیلی، روحانی آزاد شده از بند وهابی ها عصر روز گذشته با حضور گسترده طلاب، روحانیان، جعمی از مسؤولان و اقشار مختلف مردم در خلیل شهر بهشهر برگزار شد.

این استقبال پر شور و گرم با حضور حجت الاسلام و المسلمین جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر و جمعی از مسؤولان شهرستانی در خلیل شهره شهرستان بهشهر برگزار شد.

حجت الاسلام باقر خلیلی، پدر حجت الاسلام یاسر خلیلی روحانی آزاد شده از بند وهابی ها، در مراسم استقبال این مبلغ حوزه گفت: وهابیت همواره دشمنی دیرینه با شیعه داشته و این برخود ضد شیعی آنها نیز ناشی از شیعه هراسی آنان و گسترش شیعه در جهان است. 

وی ادامه داد: در طول مدت اسارت حجت الاسلام یاسر خلیلی، او با برقراری تماس اوضاع جسمی و روحی خود را برای ما بیان می کرد.

به گزارش خبرنگار رسا، در مراسم استقبال از حجت الاسلام یاسر خلیلی اقشار مختلف مردم با قرائت صلوات، مداحلی و نیز قربانی گوسفند ورود این مبلغ حوزه علمیه را به وطنش گرامی داشتند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام یاسر خلیلی از مبلغان حوزه علمیه که چهار ماه پیش درعربستان دستیگر شده بود پس از 110 روز زندانی و اسارت، سه شنبه شب به ایران اسلامی بازگشت و پس از ‌زیارت حرم مطهر حضرت معصومه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار کرد./950/پ202/الف
ارسال نظرات