۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۹۰۲۲۲
روحانی آزاد شده از بند وهابی‌ها:

تلاش وهابیت برای تضعیف جایگاه شیعیان در جهان بی‌فایده است

خبرگزاری رسا ـ روحانی آزاد شده از بند وهابی‌ها با بیان این که عزت و عظمت شیعه و ایران اسلامی در همه جای دنیا طنین‌انداز شده است، خاطرنشان کرد: تلاش وهابیت برای تضعیف جایگاه شیعیان در جهان بی‌فایده است.
حجت الاسلام ياسر خليلي، روحاني آزاد شده از بند وهابي ها
حجت الاسلام یاسر خلیلی، روحانی آزاد شده از بند وهابی ها، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، برخورد‌های زننده و ضد شیعی وهابیت را به منظور تحقیر شیعیان دانست و گفت: در حکومت اسلامی هر کجا شیعه باشد موفقیت است و وهابی ها از افکار بلند شیعه و تقویت آن در جهان وحشت دارند.

وی تضعیف شیعیان را یکی از مهم‌ترین اهداف وهابی‌ها در برخورد با شیعیان دانست و افزود: وحدت اسلامی برای وهابی ها ارزشی ندارد و آنها تنها به دنبال عملی کردن افکار منحرف خود هستند.

این مبلغ حوزه علمیه با بیان این که عزت و عظمت شیعه و ایران اسلامی در همه جای دنیا طنین انداز شده است، خاطرنشان کرد: تلاش وهابیت برای تضعیف جایگاه شیعیان در جهان بی فایده است.

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: شیعه هیچ گاه ذلیل نخواهد شد، چون تکیه گاه مهم شیعیان مکتب والای پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) است و این وهابیت هست که هر روز خوار و ذلیل خواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح چگونگی دستگیری خود در مدینه گفت: حدود چهار ماه پیش برای عمره مفرده از سوی مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه به عربستان اعزام شده بودم که نیمه شعبان و همزمان با میلاد حضرت ولی عصر(عج) به دست وهابی‌های تندرو و با اتهام واهی دستگیر شدم.

این مبلغ حوزه علمیه همچنین به برخی از برخوردهای ناشایست سربازان وهابی در زندان اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اینک بسیاری از آثار شکنجه‌ها و برخوردهای وهابی‌ها را در بدن خود دارم و در این مدت  شاهد برخورد ناشایست آنان در برابر شیعیان بودم.

حجت‌الاسلام خلیلی افزود: در مدت اسارتم در عربستان سه نفر دیگر نیز از شیعیان ایرانی حضور داشتند که یکی از آن‌ها حجت الاسلام علی اسلامی، دادستان شهر تفت بود و او حدود به یک ماه قبل آزاد شد؛ ولی هنوز چند نفر دیگر از ایرانیان در بند وهابی‌ها قرار دارند.

این مبلغ حوزه علمیه هدف اصلی برخوردهای زننده وهابی‌ها را تضعیف و تحقیر شیعیان دانست و خاطر نشان کرد: با وجود این که ما در زمان حضورمان هیچ برخوردی با آن‌ها نداشتیم؛ ولی آن‌ها با انواع برخوردهای روحی به دنبال تضعیف شیعه بودند تا از این طریق خود را اثبات کنند.

حجت الاسلام خلیلی اضافه کرد: غربت بزرگ‌ترین بلا است؛ اما در همان ایام اسارت، به فکر امامان در‌بند بودم که چگونه آن زندان‌های مخوف و شکنجه های فراوان را تحمل می کردند./950/ت302/الف
ارسال نظرات