۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۹۰۲۴۳

نمایشگاه عفاف و حجاب در تبریز گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان ریحانه در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.
نمايشگاه حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمایشگاه فرهنگی، هنری و مذهبی «ریحانه» با موضوع عفاف و حجاب عصر روز گذشته در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

پرویز آژیده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه های این نمایشگاه اظهار داشت: کار فرهنگی و هنری در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ستودنی و با ارزش است.

وی خواستار حمایت از مؤسسات فعال در حوزه فرهنگ حجاب و عفاف شد و ادامه داد: ترویج مبانی متعالی اسلام موجب کاهش و رفع ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی خواهد شد.

نسرین پیرسمساری، مدیرکل امور بانوان استانداری و مسؤول برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ عفاف، نیز در ادامه حجاب و ارایه الگوی مناسب حجاب، لزوم رعایت عفاف و حجاب برای مردان و زنان، ارایه توانمندی های سازمان های دولتی و غیر دولتی آذربایجان شرقی در خصوص ترویج فرهنگ حجاب را از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی عرضه پوشاک مناسب با الگو های اسلامی، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع حجاب و عفاف، برپایی نشست های پرسش و پاسخ با موضع ازدواج ساده، برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: نمایشگاه حجاب و عفاف «ریحانه» تا بیست و چهارم آبان همه روزه از ساعت پانزده الی بیست و یک آماده بازدید عموم علاقه مندان است./935/پ202/الف
ارسال نظرات