۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۹۰۲۷۶
امام جمعه شوشتر:

دشمن از جدال با ایران اسلامی خسته شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر، توطئه‌های شوم دشمنان را در اراده ملت ولایتمدار ایران همواره بی‌اثر خواند و گفت: دشمن از جدال با ایران اسلامی خسته شده است.
حجت الاسلام محقق، امام جمعه شوشتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‏الاسلام سیدجلیل محقق، امام جمعه شوشتر، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از حضور همیشگی مردم در صحنه شکست‌های فراوانی تحمل کرده‏اند؛ از این رو از جدال مبرهن با ملت ایران خسته شده‏اند.

وی با بیان این که جدال دشمنان ایران اسلامی به مرحله پنهان تبدیل شده است، ابراز داشت: حرکت‏هایی که دشمنان ایران در دستور کار قرار داده‏اند همگی حرکت‏های نرم و پنهان است و دشمن برای سال‏های آینده برنامه‏ریزی بلند مدتی را در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام محقق، با تأکید بر این که دشمنان ایران اسلامی جنگ نرمی را با تمام قوا علیه مردم ایران شروع کرده‏اند، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از رسانه‏های زیادی در حال هجمه‏های فراوان به انقلاب و دستاوردهای آن هستند و در این باره از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

امام جمعه شوشتر با تأکید بر این که تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن نقش ولایت فقیه است، گفت: دشمنان ایران اسلامی در راستای کمرنگ کردن نقش ولایت فقیه تلاش زیادی کرده‏اند؛ اما در 9 دی همه تلاش‏های آنها بی‏نتیجه شد و شکست بزرگ آنها در سال گذشته در آن روز بود.

وی به جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام، اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند که این اصل اساسی انقلاب اسلامی را به فراموشی بسپارند و در این‌باره نیز از مشاوره‏های زیادی در امور دینی استفاده می‏کنند تا شبه‏های کاری برای ملت ایران به‌وجود آوردند ولی در این باره نیز ناکام مانده‏اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ملت ایران در حمایت از ولایت فقیه و اسلام تلاش زیادی کرده‏ است و دستاوردهای امروز نیز حاصل این مجاهدت است./945/پ202/س
ارسال نظرات