۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۹۰۳۲۱
امام جمعه مینوشهر:

عید غدیر، بستر مناسبی برای تبیین امامت و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مینوشهر، عید سعید غدیرخم را فرصتی مناسب برای تبیین مسائل مرتبط با امامت و ولایت از سوی گویندگان و نویسندگان عرصه‌های فرهنگی برای جوانان خواند.
حجت الاسلام جواد عادل پور امام جمعه مينو شهر
حجت الاسلام محمد‌جواد عادل پور، امام جمعه مینوشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که عید غدیر بازگشت به راه ولایت است، اظهار داشت: بازگشت به راه ولایت ائمه اطهار(ع) به معنای بازگشت به سعادت و در صراط مستقیم قرار گرفتن است.

این استاد حوزه علمیه با بیان این که بزرگداشت عید غدیر سبب بازگوکردن ولایت امام علی(ع) در سراسر جهان می‌شود، تصریح کرد: عید سعید غدیرخم، فرصت مناسبی برای تبیین مسائل مرتبط با امامت اهل بیت(ع) از سوی گویندگان و نویسندگان عرصه‌های فرهنگی برای جوانان و نوجوانان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی مینوشهر، به حضور جوانان و نوجوان در جشن‌های مرتبط با ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن‌های ائمه اطهار(ع) از سوی مساجد و نهاد‌های فرهنگی و شرکت جوانان و نوجوانان در این گونه مراسم‌ها، سبب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های فرهنگی می‌شود.

امام جمعه مینوشهر، در پایان با اشاره به توطئه‌های دشمنان نسبت به ترویج اسلام منهای روحانیت در جوامع اسلامی‌ گفت: امروزه دشمنان برای دستیابی به خواسته‌های خود، در تلاش هستند تا طرح اسلام منهای روحانیت را در جوامع اسلامی عملی کنند؛ چون دشمنان ضربه‌های سنگینی‌ از روحانیان و حوزه‌های علمیه خورده‌اند./945/پ202/س



ارسال نظرات