۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۹۰۳۲۲

ویژه برنامه های دهه ولایت در اردبیل اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه ولایت کاروان غدیر در شهرهای مختلف استان اردبیل به راه می‌افتد.
عيد سعيد غدير
منصور شرفی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: کاروان غدیر برای سومین سال متوالی برنامه‌های خود را به میمنت ایام پربرکت غدیر و دهه ولایت برگزار می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: در قالب این کاروان هنرمندان، شاعران، مداحان، قاریان و سخنرانان به اجرای برنامه مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی پرداخته و نشاط معنوی سراسر استان را فرا خواهد گرفت.

شرفی با بیان اینکه مردم شهرهای اردبیل، نیر، نمین، گرمی، کوثر، بیله‌سوار، خلخال، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و سرعین به ترتیب میزبان این کاروان معنوی خواهند بود، گفت: کاروان غدیر 27 آبان ماه تا چهارم آذرماه در سطح استان به حرکت درخواهد آمد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خواستار حجضور پرشور مردم مؤمن و متدین استان در این ویژه برنامه ها شد و اعلام کرد: همزمان با برنامه های کاروان غدیر، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری نیز اجرا می شود که بهخ برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که عید غدیر برگ هویت شیعیان مولای متقیان علی(ع) است، خاطر نشان کرد: در این رو تاریخی حجت پیامبر اسلام بر امت مسلمان تمام شد، از این رو بایستی نهایت تلاش خود را برای گرامی‌داشت این روز خجسته به کار بندیم.

شرفی با بیان این‌که مردم متدین اردبیل همواره به ولایت‌مداری و اقتدا به علی(ع) معروف بوده‌اند، گفت: امسال نیز مردم این استان عشق و ارادت خود را اولین ستاره آسمان امامت و ولایت نشان خواهند داد./935/پ202/س
ارسال نظرات