۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۹۰۳۲۹
آیت الله نوری همدانی:

افراد فاقد بصیرت حقیقت و موقعیت انقلاب را درک نمی کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی همراهی با کاروان انقلاب اسلامی را توفیقی بسیار بزرگ خواند و گفت: افرادی که بصیرت ندارند حقیقت و موقعیت انقلاب اسلامی را درک نمی کنند.
آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید عصر امروز در دیدار فرمانده جدید سپاه علی ابن ابیطالب استان قم با تسلیت شهادت امام باقر (ع) پاسداری از دین مبین اسلام را توفیق بسیار بزرگی دانست و خطاب به فرمانده جدید سپاه استان قم گفت: پاسدار بودن در نظام اسلامی جایگاهی بسیار بالا دارد و امیدواریم همه ما پاسداران خوبی برای انقلاب و ارزش های دینی باشیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی کاروانی بسیار پویا است که با سرعت رو به جلو حرکت می کند و زمینه های ظهور امام عصر (عج) را فراهم می نماید.

این مرجع تقلید گفت: برای همراهی با این کاروان انسان باید شایستگی های لازم را داشته باشد تا بتواند توفیق همراهی در این کاروان را پیدا کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دوران های مختلفی را پشت سر گذاشته که هر یک از این دوران ها فراز و نشیب هایی را نیز به همراه داشته است اما نکته مهم این است که کسانی که فاقد بصیرت هستند انقلاب اسلامی و حقیقت و موقعیت آن را درک نمی کنند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران راه خود را در پیش گرفته است و با توجه به فراز و نشیب های جهان و شرایط و موقعیت های مختلف همه باید در راه و خط انقلاب ثابت قدم و استوار باشیم و هر کس با این کاروان همراه نباشد توفیق بزرگی از او سلب شده است./924/پ202/ج

ارسال نظرات