۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۹۰۵۳۸
نماینده ولی فقیه در دانشگاه دزفول:

آمریکا در عرصه های گوناگون به بن بست رسیده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جندی شاپور دزفول، با اشاره به این که نظام استکباری جهان به دوران شکست خود رسیده است، اظهار داشت: آمریکا در عرصه های گوناگون به بن بستی اجتناب ناپذیر نزدیک شده است.
آمريکا
حجت الاسلام سید اسماعیل علوی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جندی شاپور دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اقدام های ضد انسانی آمریکا در سراسر جهان، اظهار داشت: اعدام انسان های بی گناه، تشکیل زندان های مخوف در کشور های مستضعف و استفاده از شکنجه های غیر انسانی در بازداشتگاه های غیر قانونی خود در آمریکا، از اقداما های ضد انسانی آمریکا در چندین سال گذشته بوده است.

وی به آگاه سازی دولتمردان سراسر جهان نسبت به عملکرد های آمریکا در دنیا اشاره کرد و گفت: مستکبران با تبلیغات گسترده خود در عرصه های بین المللی مانع افشا شدن جنایت های آمریکا می شود؛ از این رو دولت مردان سراسر جهان وظیفه دارند تا با آگاه سازی و افشا کردن جنایت های آمریکا، مانع تجاوز های او به دیگر کشور های مستضعف شوید.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جندی شاپور دزفول، در ادامه به چالش های مختلف آمریکا در عرصه های گوناگون اشاره و تصریح کرد: نظام استکباری جهان اکنون به دوران شکست خود نزدیک شده، به شکلی که در همه عرصه های مختلف به بن بست رسیده است.

حجت الاسلام علوی، به عدم رعایت حقوق بشر در آمریکا اشاره و خاطر نشان کرد: نقض حقوق بشر آمریکا در جهان نمود برخورد این کشور با مردم خود است؛ چرا که اکنون مردم این کشور علیه دولتمردان خود قیام کرده اند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جندی شاپور دزفول، در پایان آمریکا را به جبران اعمال ننگین خود فرا خواند و اظهار داشت: به یقین نابودی آمریکا در صورت عدم جبران عملکرد گذشته خود، امری اجتناب ناپذیر است./945/ت302/الف
ارسال نظرات