۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۹۰۵۴۰

طنین آوای روحانی عرفه در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ دعای پر فیض عرفه، در حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار می شود.
طنین آوای روحانی عرفه در خوزستان
امین زرگر شوشتری، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که تمهیدات، اقدامات ایمنی و انتظامی و زمینه سازی مناسب برای پذیرایی از شرکت‌کنندگان در دعای عرفه آماده شده است، اظهار داشت: این اداره برای برگزار کردن هر چه با شکوه تر این مراسم در حرم علی‌بن‌ مهزیار اهوازی رویکرد های خاصی را اتخاذ کرده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، به رویکرد و اهداف این اداره اشاره کرد و گفت: حرکت به سوی تبدیل بقاع متبرکه به مراکز فرهنگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، از رویکرد‌های این اداره در آینده است.

وی افزود: در مراسم دعای عرفه سال گذشته،‌ شاهد حضور بی‌سابقه بیش از بیست هزار نفر در این مکان بودیم که پیش‌بینی شده امسال جمعیت بیش از سال گذشته حضور یابند.

زرگرشوشتری در پایان با بیان این که امکاناتی از قبیل آب آشامیدنی و چندین هزار جلد کتاب دعا برای حاضرین در مراسم فراهم شده است، اظهار داشت: حضور گروه‌های امدادی، اورژانس، کارکنان آتش‌‌نشانی، نیروی راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری اهواز برای افزایش ضریب امنیت و ایمنی شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.

گفتنی است، مراسم دعای عرفه نیز با نوای حجت الاسلام علی واضحی، بعد از ظهر امروز، بیست و پنجم آبان ماه، همزمان با سراسر کشور، با حضور روحانیان، طلاب حوزه های علمیه، و اقشار مختلف اهواز، در حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار خواهد شد.

مراسم پر فیض دعای عرفه با قرائت حجت الاسلام سرابی از قم و حجت الاسلام محتسبی، رأس ساعت 13 در پارک کوثر واقع در کیانپارس، خیابان موحدین غربی پشت مسجد فاطمیه اهواز برگزار می شود./945/پ202/س
ارسال نظرات