۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۹۰۵۷۰
فرمانده سپاه کربلا مازندران:

بصیرت و آگاهی مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که دشمنان امروز همه تلاش خود را برای موفقیت در جنگ نرم علیه ایران اسلامی به کار گرفته اند، گفت: بصیرت و آگاهی مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه نرم دشمنان است.
فرمانده سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلا، امروز در همایش ائمه جماعات، هیأت های امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان قائمشهر، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، به نقش برجسته بسیج در طول سی سال گذشته اشاره کرد و گفت: خدمات ارزنده بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سی سال گذشته همواره به دنیال تضعیف جایگاه بسیج در ایران اسلامی بودند، افزود: تبلیغات منفی دشمنان علیه این نیروی خودجوش مردمی هیچ تأثیری در تقویت آن نداشت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایمان به خداموجب جانبازی و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم شد و اعتقاد به نصرت الهی پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی را رقم زد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران وحدت و یکپارچگی حول محور امام راحل را رمز پیروزی رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: تبعیت از ولی فقیه در بیش از 98 درصد وصایای شهیدان دیده می‌شود.

شاهچراغی بسیج را آئینه ی تمام نمای عشق و ایثار در جامعه اسلامی معرفی کرد و بیان داشت: قداست بسیج با پرچم بصیرت و ولایتمداری بسیجیان محفوظ مانده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، بسیج با رویکرد عاشورایی وارد عرصه های نبرد شد و با خلق حماسه های حسینی، نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف و پیروزی های شکوهمند دفاع عاشقانه ایفا کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به ناکامی های متعدد دشمنان نظام اسلامی در نبرد سخت افزاری در مقابل ایران اسلامی، بیان داشت: جنگ نرم امروز استراتژی دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شاهچراغی با بیان این که دشمنان امروز همه تلاش خود را برای موفقیت در جنگ نرم علیه ایران اسلامی به کار گرفته اند، گفت: بصیرت و آگاهی مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه نرم دشمنان است.

وی همچنین مجهز شدن بسیجیان به ابزار نرم افزاری و تشکیل اتاق های فکر در پایگاهها برای مقابله با توطئه نرم دشمنان را ضروری دانست و گفت: امروز بسیجیان در خط مقدم مقابله با توطئه نرم دشمنان قرار دارند.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به اعزام 110هزار بسیجی در دوران جنگ تحمیلی از استان مازندران به جبهه‌های جنگ، گفت: 10 هزار و 400 شهید استان مازندرانی نمونه‌ای از ولایتمداری استان مازندران است./950/پ202/الف
ارسال نظرات