۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۹۰۵۷۱
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

فتنه گران به دنبال وارونه جلوه دادن طرح هدفمند کردن یارانه در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تلاش مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ضربه زدن به اجرای ماسب طرح هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: فتنه گران تلاش می کنند تا اجرای طرح هدفمند کردن یارانه را برای مردم وارونه جلوه دهند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز گردهمایی بسیجیان شهرستان قائمشهر، با اشاره به آغاز اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها از سوی دولت، این طرح را جراحی بزرگ اقتصادی دولت به منظور ساماندهی وضعیت اقتصاد کشور دانست و گفت: اجرای صحیح این طرح نیازمند مشارکت عمومی است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که همه باید دولت را در اجرای مناسب این طرح یاری کنند، افزود: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه سبب تحول در اوضاع اقتصادی کشور خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اجرای طرح هدفمند کردن یارانه در دولت های گذشته نیز همواره مطرح می شد، ادامه داد: متأسفانه دولت های گذشته این طرح را اجرا نکردند و امروز دولت دهم با قاطعیت در حال اجرای این طرح است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که در گذشته بخش اعظمی از یارانه ها در کشور به عده ای محدود تعلق می گرفت، ادامه داد: با اجرای این طرح، یارانه ها به طور عادلانه میان همه مردم تقسیم می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  با بیان این که طرح هدفمند کردن یارانه عدالت را در تقسیم یارانه در سطح جامعه برقرار می کند، ادامه داد: قوای مقننه، قضائیه و همچنین دیگر نهادهای دولتی باید دولت را در اجرای مناسب این طرح یاری دهند.

امام جمعه قائمشهر همچنین به تلاش مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ضربه زدن به اجرای ماسب طرح هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و بیان داشت: عده ای که علاقه ای به پیشرفت نظام اسلامین دارند، با تبلیغات سوء در تلاش هستند تا مانع اجرای این طرح شوند.

وی با بیان این که فتنه گران تلاش می کنند تا اجرای طرح هدفمند کردن یارانه را برای مردم وارونه جلوه دهند، ادامه داد: آنها در این راستا تبلیغات گسترده ای را آغاز کردند که مردم باید هوشیار باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را به صلاح و صواب ملت ایران دانست و گفت: مردم نیز باید دولت را در اجرای منسب این طرح یاری دهند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره فرا رسیدن هفته بسیج، به نقش تأثیر گذار بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کشور اشاره کرد و گفت: این نیروی خودجوش و مردمی در طول سی سال گذشته خدمات مناسبی به منظور حفظ آرمان ها و ارزش های اسلامی انجام داده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بسیج در دوران مختلف نظام تلاشهای بی شائبه ای برای حفظ نظام انجام داد، گفت: امروز در زمینه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها بسیج مثل همیشه باید نقش آفرینی کند./950/پ202/الف
ارسال نظرات