۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۹۰۶۴۲
همزمان با هفته بسیج؛

نمایشگاه مستند فتنه 88 در شهرهای مازندران برپا می شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران از برپایی نمایشگاه مستند با عنوان فتنه 88 همزمان با هفته بسیج در 17 شهرستان استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به صورت مصور برگزار می شود و تا پایان امسال نیز ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه کربلاي مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید محمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، امروز در آستانه هفته بسیج در جمع خبرنگاران، بسیج را آئینه ی تمام نمای عشق و ایثار دانست و گفت: حماسه و ایثار رزمندگان بسیجی دردفاع عاشورایی هیچ گاه از ذهن ها پاک نخواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که بسیج یک نهاد نظامی نیست، گفت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات بسیاری در بخش های مختلف انجام داده که مقابله با تهدید های دشمنان نظام اسلامی تنها بخشی از اقدامات بسیج است.

وی بسیج را یک نهاد مردمی و خود جوش معرفی کرد و با بیان این که حضور اقشار مختلف مردم در بسیج آزاد است، افزود: هر فردی با هر گرایش سیاسی می‌تواند در بسیج حضور داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که هفته بسیج یادآوری ثبت برگ های زرین از تاریخ با عظمت و با شکوه حضور بسیجیان در عرصه های مورد نیاز نظام مقادس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، آن پیروزی شیرین را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

شاهچراغی برخی تغییرات در بسیج را به دلیل بکارگیری از نیروی جوان و علاقه مند در این تشکل خودجوش عنوان کرد و بیان داشت: امروز حضور نسل جوان جامعه در بسیج افتخاری برای این نهاد مردمی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ناکامی های متعدد دشمنان نظام اسلامی در جنگ سخت افزاری علیه ایران اسلامی، گفت: امروز همه تلاش و سرمایه گذاری استکبار جهانی در جنگ نرم علیه نظام اسلامی خلاصه شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به نقش تأثیر گذار بسیج در خنثی کردن توطئه های نرم دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز پایگاه‌های بسیج سنگر اول مبارزه با جنگ نرم هستند.

شاهچراغی همچنین به حضور نیروی بسیج در عرصه سایبری اشاره کرد و گفت: در این عرصه بسیاری از پایگاه های رسانه ای وابسته به رژیم صهیونیستی از سوی بسیجیان استان مازندران هک شد که این یکی از مهم ترین اقدامات بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم بود.

وی همچنین از فعالیت بسیجیان در عرصه وبلاگ نویسی در سراسر استان خبر داد و بیان داشت: درحال حاضر سه هزار پایگاه بسیج در مازندران فعال است که علیرغم امکانات محدود در پایگاه ها، اما بسیجیان در عرصه فضای مجازی فعالیت های گسترده ای داشتند.

شاهچراغی با بیان این که وبلاگ نویسی فضای خوبی را برای مبارزه جوانان بسیجی با توطئه های نرم دشمنان فراهم کرده است، حضر جوانان بسیجی در عرصه فضای مجازی موجب ترس دشمنان شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود از برپایی نمایشگاه مستند با عنوان «فتنه 88» همزمان با هفته بسیج در 17 شهرستان استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به صورت مصور برگزار می شود و تا پایان امسال نیز ادامه خواهد داشت.

شاهچراغی همچنین به برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی بسیج با حضور پنج هزار وبلاگ نویس بسیجی همزمان با هفته بسیج در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: این وبلاگ‌ها در بخش های آموزشی، علمی، فرهنگی، ورزشی و دفاع مقدس راه اندازی می شود.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری شش هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در پایگاه های بسیج سراسر مازندران خبر داد و گفت: این برنامه های با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در استان برگزار می شود./950/پ202/الف

ارسال نظرات