۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۹۰۶۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بسیج در خط مقدم مقابله با توطئه های نرم دشمنان قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که بسیج نقش تأثیر گذاری در خنثی سازی فتنه های دشمنان نظام اسلامی دارد، ادامه داد: امروز بسیج در خط مقدم مقابله با توطئه های نرم دشمنان قرار دارد.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، امروز به مناسب فرا رسیدن هفته بسبج در جمع خبرنگاران، با بیان این که قداست بسیج با پرچم بصیرت و ولایتمداری بسیجیان محفوظ مانده است، گفت: در دوران دفاع مقدس، بسیج با رویکرد عاشورایی وارد عرصه های نبرد شد و با خلق حماسه های حسینی، نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف و پیروزی های شکوهمند دفاع عاشقانه ایفا کرد.

حجت الاسلام نظری بسیج را یک حرکت ملی و فرا سرزمینی توصیف کرد و گفت: حضور گسترده بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس موجب تعجب دشمنان نظام اسلامی شد.

وی بسیج را یک نهاد مردمی و خودجوش معرفی کرد و افزود: امروز حفظ بسیج یک وظیفه است و باید عملکرد بسیج در طول سال های اخیر برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام نظری تقویت بسیج را در تقویت و تعمیم ارزش های غنی و تعالی بخش اسلامی دانست و افزود: بسیج و بسیجیان امروز مدافعان اصلی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا هستند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره عملکرد بسیج از ابتدای تأسیس آن تاکنون، خاطرنشان کرد: نقش آفرینی های بسیج در طول سی سال گذشته برای همگان کاملاً آشکار است.

حجت الاسلام نظری یکی از عرصه های مهم حضور بسیج را دفاع مقدس دانست و بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس تجلی حضور بسیجیان در نبرد با دشمن بعثی بود که با ایثار و شهادت رزمندگان بسیجی این مرزوبوم به پیروزی جبهه حق منجر شد.

وی در ادامه سخنان خود به نقش آفرینی بسیجیان در بحران های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: حضور بسیجیان در فتنه های سال گذشته کشور بسیار تعیین کننده بود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که بسیج نقش تأثیر گذاری در خنثی سازی فتنه های دشمنان نظام اسلامی دارد، ادامه داد: امروز بسیج در خط مقدم مقابله با توطئه های نرم دشمنان قرار دارد./950/پ202/الف

ارسال نظرات