۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۹۰۶۶۹
امام جمعه شوشتر:

اتحاد مسلمانان عامل اصلی شکست دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر، اتحاد مسلمانان را عامل اصلی شکست دشمنان دانست و گفت: جامعه اسلامی نیازمند وحدت کلمه و اتحاد است.
حجت الاسلام محقق، امام جمعه شوشتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید جلیل محقق، امام جمعه شوشتر، امروز در خطبه‏های نماز عیدقربان این شهرستان با تبریک به مناسب عید بزرگ قربان، گفت: عید قربان تجلی گاه عبودیت و معرفت انسانی و روز رهایی تن، روح و بدن از وسوسه های شیطانی است.

وی در ادامه سخنان خود وحدت و همدلی را سبب ناامیدی دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: این امر سبب شد تا در فتنه سال گذشته ناکام بمانند. 

امام جمعه شوشتر افزود: شرایط کنونی جامعه بسیار حساس است و باید در جهت رفع مشکلات مردم گام‏های اساسی برداشته شود تا در این باره دشمنان نا امید شوند.

حجت الاسلام محقق خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد تا مردم را به اضطراب انداخته و در شرایط احساسی، از مردم سوء استفاده کند و در این‌باره نیز ناکام خواهد ماند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به این که قانون هدفمند‌کردن یارانه‏ها از اصلی‏ترین اهداف دشنان است، گفت: احتکار، گران‌فروشی، واردن کردن شوک به بازار و ایجاد فضای روانی برای اجرای این برنامه از اهداف اصلی دشمنان در این برنامه است.

وی با اشاره به این که مسؤولان در این باره تدابیر مناسبی بیندیشند، افزود: دشمنان در این باره جنگ روانی خود را آغاز کرده‌اند و در این شرایط باید مسؤولان با ژرف اندیشی خدعه‏های دشمنان را نقش بر آب کنند؛ باید مسؤولان در راستای گره‌گشایی از مردم تلاش کنند و در این‌باره باید به صورت شبانه روز بکوشند./945/پ202/الف
ارسال نظرات