۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۹۰۶۸۹
معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

تفکر غربی به پایان کار خود رسیده است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به موج فراگیر اسلام خواهی در جهان گفت: تفکر غربی امروز به پایان کار خود رسیده و در عمل با رسوایی مواجه شده است.
حجت الاسلام محسن قمي معاون امور بين الملل دفتر مقام معظم رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محسن قمی، معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، پیش از ظهر امروز در نشست علمی آینده انقلاب‌اسلامی و تحلیل مسایل سیاسی روز که در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد در سخنانی شاخصه اصلی انقلاب اسلامی را مبتنی بر معرفت و شناخت نسبت به اصل هستی دانست.

حجت الاسلام قمی با تحلیل شرایط بین المللی جهان معاصر تاکید کرد: تفکر غربی امروز به پایان کار خود رسیده و در عمل با رسوایی مواجه شده است.

معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، با بیان اینکه امروز کسی باور نمی کند آمریکا خواستار حقوق بشر در جهان است، نمونه های از ظلم و تجاوزهای حاکمان این کشور را متذکر شد و گفت: امروزاسلام در سراسر جهان در حال گسترش است و موج اسلام خواهی مرزها را درنوریده است.

وی بیداری جهانی را مرهون نقش انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز با وجود همه تبلیغات و جوسازی های مسمومی که علیه دین اسلام می شود، گرایش به اسلام گسترش یافته است که این موضوع نکته ای بسیار مهم است.

معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری بیان داشت: در بسیاری از کتاب‌ها و مقالات خارجی از اسلام دینی خشن معرفی و ذکر یاد شده است، اما با این وجود ما شاهد گرایش مردم به سمت اسلام هستیم.

حجت الاسلام قمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در حال حاضر بسیاری از رسانه ها و خبرگزاری‌های جهانی در دست صهیونیست‌ها است و این بی عدالتی ها منحصر به این مورد تنها نیز نیست.

وی در پایان تدریس درس انقلاب‌اسلامی در دانشگاه های کشور را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: افرادی می‌توانند در این راستا موفق باشند که منطق انقلاب را درک کرده باشند تا بتوانند به خوبی آن را به دانشجویان و نسل جوان ارائه دهند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات