۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۰۷۱۸
فرمانده سپاه زاهدان:

امروز بسیج محور مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه زاهدان، با بیان اینکه امروز بسیج محور مقابله با جنگ نرم است، گفت: باید خبرنگاران با روحیه بسیجی و با ایمان قوی، بصیرت، آگاهی از ترفند دشمن و عمل به هنگام با جنگ نرم دشمن مقابله کنند.
بسيج


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، هتمین همایش آموزشی ـ توجیهی خبرنگاران افتخاری بسیج روز گذشته با حضور فرمانده سپاه زاهدان، مدیر روابط عمومی و انتشارات سپاه سلمان، شماری از مدیران رسانه ها و خبرنگاران افتخاری بسیج استان سیستان و بلوچستان در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج زاهدان برگزار شد .

سرهنگ محسن اکبری، فرمانده سپاه زاهدان در این همایش، با اشاره به چرایی تشکیل بسیج در اوایل انقلاب اظهار داشت: دورنگری حضرت امام (ره) در اوایل انقلاب و دستور تشکیل بسیج در آن مقطع، انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرد .

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با این دستور استراتژیک که برای نظام صادر کردند علاوه بر بیمه کردن انقلاب، نشان دادند که با شروع جنگ آن چیزی که خاک کشور را حفظ می کند و کشور ما را نجات می دهد تفکر بسیجی است .

اکبری خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) آنقدر برای این تفکر و انسانهای ارزشمند بسیجی ارزش قائل بودند که می گفتند من خود یک بسیجی ام .

فرمانده سپاه زاهدان بیان داشت: ایمان، تعهد، بصیرت و ولایت پذیری از شاخصه ها و خصلت‌های یک فرد بسیجی است و هرکسی از هر قشری این خصلتها را داشته باشد بسیجی است .

محسن اکبری افزود: رسالت سنگینی بر دوش شما خبرنگاران بسیجی است چرا که باید ارزشهای بسیجی را به نسل جدید منتقل کنید .

وی با اشاره به اینکه شرایط جنگ سخت به این زودی برای کشور ما پیش نخواهد آمد، گفت: چون جنگ سخت انسجام ملی را قوی‌تر می کند و مردم ما را متحدتر می کند، دشمن حرکت خود را به سمت نیمه سخت و نرم قرار داده و جنگ نرم علیه کشور را آغاز کرده است .

فرمانده سپاه زاهدان با بیان این مطلب که امروز بسیج محور مقابله با جنگ نرم است، تصریح کرد: باید خبرنگاران با روحیه بسیجی و با ایمان قوی، بصیرت، آگاهی از ترفند دشمن و عمل به هنگام با جنگ نرم دشمن مقابله کنند .

سرهنگ اکبری اظهار داشت: امروز وظیفه خبرنگاران بسیجی اینست که تفکر بسیجی را در جامعه گسترش داده، نوع تهدیدات دشمن را احصا کرده و ترفندها و تاکتیک‌های دشمن را بشناسند، هرچند این کار با توجه به پیچیدگی کار دشمن مشکل است .

وی با تأکید بر نقش نیروهای بسیجی برای پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: هر کجا نیروی ارزشی و بسیجی مقاله و یادداشتی می نویسد دشمن روی آن حساس می شود .

اکبری، بیان داشت: انتظار از مجموعه سپاه هم اینست که از ظرفیتهای خبرنگاران بسیجی بیشتر استفاده شود چرا که اگر بتوانیم تفکر بسیجی را در جامعه معرفی و گسترش دهیم قطعاً توانسته ایم رسالت خود را به خوبی انجام بدهیم . 

فرمانده سپاه زاهدان، همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، از این هفته بعنوان هفته ارزشهای انقلاب اسلامی یاد کرد و بر پرداختن بیشتر به گذشته بسیج تأکید کرد ./940/پ202/ع

ارسال نظرات