۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۹۰۷۷۰
آیت الله موسوی جزایری:

دشمن از اتحاد و انسجام دینی مردم می‌هراسد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در خطبه‌های نمازجمعه کوت عبدالله اهواز حضور گسترده مردم در آیین‌های اسلامی و انقلابی را سبب وحشت دشمنان از نظام اسلامی دانست.
آيت الله موسوي جزايري در نماز جمعه کوت عبدالله اهواز آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کوت عبدالله اهواز با گرامی‌داشت هفته بسیج مستضعفین، روی آوردن جوانان به بسیج را یک نعمت بزرگ الهی برشمرد و گفت: جوانان عزیز ما دوران جوانی خود را در راه خدا، امام زمان(عج)، حضور در مساجد و نمازجمعه و دفاع از کیان تشیع و ولایت امیرالمومنین(ع) سپری می کنند، این همان نعمت واسعه خداوندی است که نصیب مردم ما شده است.

آیت الله موسوی جزایری افزود: دشمن از ارتش و سلاح های پیشرفته آن می هراسد و از سپاه پاسداران قدرتمند و غیرتمند اسلام ترسان است؛ اما آنچه دشمن را سرجای خود میخکوب کرده است و موجب شده دشمن جرأت جسارت نسبت به کشور و نظام اسلامی را نداشته باشد این است که مردم ما در قالب بسیج آماده دفاع هستند.

نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان تأکید کرد: خوشبختانه همه مردم ما برای پاسداری از حریم دین به عنوان بازوان ولی فقیه و روحانیت هستند، از این رو باید قدر خود را بدانید.

امام جمعه اهواز بزرگداشت شعائر اسلامی را بسیار مهم عنوان کرد و یادآورشد: هرباری که نمازجمعه ای تشکیل می شود در حقیقت تیر خلاصی به دشمنان اسلام همچون وهابیت زده شده است، و اگر آنان میدان را از حضور شما خالی ببینند تاخت و تاز می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی دشمنان همه شما را متحد و منسجم در صفوف نماز جمعه و جماعت می بینند وحشت می کنند و به خود جرأت فعالیت و توطئه نمی‌دهند؛ از این رو است که بر حضور در نمازجمعه از سوی اسلام تأکید های فراوانی آمده است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان روایتی، نمازجمعه را حج مساکین و مایه عزت مسلمانان و مؤمنان معرفی کرد و گفت: هرگاه با حضور با شکوه، عزت خود را به نمایش می‌گذاریم هراس دشمن بیشتر می‌شود؛ بنابر این حضور با استقامت شما در آیین‌های مختلف سبب شد تا انقلاب اسلامی به جهان صادر شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان استقبال مردم کشور آذربایجان از رییس جمهور را نشانه ای از صدور انقلاب به دنیا برشمرد و در ادامه به موضوع تشکیل حکومت عراق اشاره و خاطر نشان کرد: کشور های غربی و برخی کشورهای عربی برای تشکیل دولت لائیک در عراق پول های بسیاری را خرج و تلاش های زیادی کردند؛ اما بالاخره دولت شیعه عراق پس از دوران‌های مختلف در این کشور تشکیل شد.

وی ادامه داد: با همه پیشرفت ها در داخل و خارج کشور، هنوز در نیمه راه هستیم و باید به جایی برسیم که ‌همه مردم کشور با حمایت گسترده از نظام اسلامی به پیشرفت‌های بالاتری دست یابند./945/پ201/س
ارسال نظرات