۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۹۰۸۰۵
امام جمعه شوشتر:

رویکرد معنوی بسیج مستضعفین برای مردم تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر گفت: بسیج عامل اساسی ماندگاری انقلاب اسلامی است، از این رو باید در حفظ این نهاد ارزشی کوشا باشیم.
حجت الاسلام محقق، امام جمعه شوشتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‏الاسلام سید جلیل محقق، امام جمعه شوشتر، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، نقش بسیج در حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی را غیر قابل انکار دانست و اظهار داشت: بسیج عامل اساسی ماندگاری انقلاب اسلامی است، از این رو باید در حفظ این نهاد ارزشی کوشا باشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر، با اشاره به آغاز هفته بسیج در روزهای آینده، افزود: بسیج اصلی‏ترین نهاد ارزشی انقلاب اسلامی است و این نهاد برای ماندگاری ارزش‏های والای انقلاب اسلامی تلاش بسیار زیادی دارد.

حجت الاسلام محقق با تاکید بر تلاش بسیج در راستای آبادانی کشور خاطرنشان کرد: بسیج برای آبادانی کشور تلاش بسیار زیادی دارد و در این‌باره در همه عرصه‏های حرفی برای گفتن دارد و این مسأله سبب شده تا‌کشور در همه زمینه‏ها رشد یابد.

امام جمعه شوشتر با تأکید بر این‌که ایران در راه توسعه همه جانبه گام‏های اساسی و زیربنایی را برداشته است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در راستای توسعه همه جانبه کشور گام‏های اصلی را برداشته است و در این‌باره بسیج، نقش بسیار زیادی داشته است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود‌ با تأکید بر این که باید اهداف تشکیل بسیج برای جامعه تبیین شود، تأکید کرد: بسیج ارگانی ارزشی است و باید اهداف مقدس این ارگان برای مردم تبیین شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها، با توصیه به مردم برای تقوای الهی اظهار داشت: تقوا باید در همه عرصه‏های زندگی متبلور شود؛ باید در راستای افزایش سطح تقوا در جامعه و خانواده تلاش کرد و این مسأله باعث می‏شود که بزه‏کاری در جامعه کاهش یابد./945/پ202/س
ارسال نظرات