۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۹۰۸۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اقتدار حقیقی برای اهل توحید و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که اقتدار حقیقی از آن اهل توحید و ولایت است.
طلاب و روحانيان بسيجي
حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایحان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که در آستانه هفته بسیج صورت گرفت، اظهار داشت: امام راحل با دستور تشکیل بسیج مستضعفین در واقع نظام اسلامی را بیمه کرد، چنانچه بسیج در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی پشتیبان ارزش های دینی و انقلابی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هرگاه روحیه بسیجی در انجام کاری توام بوده، موفقیت قطعی حاصل شده است، نظام اسلامی نیازمند مدیرانی بسیجی بوده و است.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به رسالت های مختلف بسیج گفت: این نیروی عظیم مردمی گاهی در جبهه های حق علیه باطل، گاهی در خدمت رسانی و محرومیت زدایی و زمانی در جنگ سایبری علیه جنگ نرم استکبار جهانی نقش آفرینی می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ولایت مداری را رمز موفقیت بسیج دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام درصدد تضعیف نقش و جایگاه ولایت فقیه هستند، بسیجیان با موقعیت شناسی و تبعیت محض از ولایت، حافظ مبانی ارزشمند دینی بوده و هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتدار حقیقی برای اهل توحید و ولایت است، گفت: جهت فطرت انسان‌ها رو به نورانیت، رشد، کمال و تعالی است و شکوفایی آن موجب کسب توفیقات بزرگ دنیوی و اخروی می شود که در نتیجه، سرمایه ای و ذخیره ای برای رهایی انسان از آتش غضب الهی خواهد بود.

حجت الاسلام ولایی در ادامه با بیان این‌که برتری و کمال در سایه خودسازی و عبادت حاصل می شود، تصریح کرد: بهترین استعلا برای یک پاسدار، در درجه اول استعلای اخلاقی و معنوی است و در درجه دوم استعلا و اقتدار نظامی و دفاعی است و این اقتدار و استعلا زمانی حاصل می‌شود که انسان به منبع قدرت لایزالی اتصال یابد و گرنه قدرت‌های مادی در برابر اقتدار معنوی شکننده و شکست‌پذیر است.

وی افزود: از آنجا که بسیج به منبع قدرت بی انتهای الهی اتصال یافته بودند؛ از این رو توانست در‌ سال‌های پس از انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی امپریالیسم غرب را درهم شکند و به رجز‌خوانی آنها پایان دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران و آرمان های امام راحل الهام بخش حرکت آزادی خواهی و عدالت طلبی مردم منطقه است، خاطر نشان کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که اقتدار حقیقی از آن اهل توحید و ولایت است./935/پ202/س
ارسال نظرات