۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۹۰۸۶۰

عرضه‌ 300 هزار کتاب رد شبهات غدیر در مساجد خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بنیاد بین المللی غدیر خوزستان، از توزیع 300 هزار کتاب رد شبهات غدیر در مساجد این استان خبر داد.
سيد موسي بلاديان، مسؤول ستاد اقامه نماز خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید موسی بلادیان، مسؤول بنیاد بین‌المللی غدیر خوزستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن دهه ولایت اظهار داشت: عید سعید غدیر از اعیاد بزرگ و با ارزش دین مبین اسلام است؛ از این رو جا دارد با تمام وجودمان جایگاه این عید بزرگ را حفظ کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با ارائه گزارشی از رویکرد بنیاد بین‌المللی غدیر خوزستان، در دهه ولایت ابراز داشت: این بنیاد تاکنون نشست های متعددی با حضور مسؤولان این استان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن و گرامی داشت عید سعید غدیرخم برگزار کرده‌ است.

مسؤول بنیاد بین‌المللی غدیر خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: هماهنگی شده که در همه ادارات استان افزون بر تزئینات ظاهری، جلسات خاصی برای کارکنان خود و خانواده‌هایشان ترتیب دهند.

بلادیان ادامه داد: برپایی جشن‌های شادی، مسابقات کتابخوانی با موضوع غدیر، دیدار با خانواده‌های سادات و شهدا، برپایی شب‌های شعر به زبان‌های عربی و فارسی، تزئین و نورافشانی شهرهای استان از جمله عنوان‌های اصلی برنامه‌های غدیر است که اغلب به صورت خودجوش برگزار می‌شوند.

رییس ستاد اقامه نماز خوزستان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های کتاب غدیر در جاهای مختلف استان با تخفیف ویژه، جزوه غدیر در سیصد هزار نسخه به همراه جزوه پاسخ به شبهات غدیریه در بین ادارات و مساجد توزیع می‌شود.

مسؤول بنیاد بین‌المللی غدیر خوزستان در پایان اظهارداشت: همچنین اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان از دیگر برنامه‌های این عید بزرگ در استان خواهد بود؛ در این روز نیز زنگ غدیرخم در مدارس استان خوزستان نواخته خواهد شد./945/پ202/س

ارسال نظرات