۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۹۰۸۷۴

نمایشگاه دستاوردهای قرآنی و حدیثی جامعة‌المصطفی در قم افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ دومین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی و حدیثی جامعة‌المصطفی العالمیه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین اعرافی افتتاح شد.
نمایشگاه دستاوردهای قرآنی و حدیثی جامعة‌المصطفی در قم افتتاح شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی و حدیثی جامعة‌المصطفی العالمیه، در حاشیه برگزاری مرحله نهایی شانزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث، با حضور حجت الاسلام والمسلمین اعرافی و حجت الاسلام محمدی قائم مقام قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی همچنین از بخش های مختلف این نمایشگاه قرآنی بازدید و با مسؤولان غرفه های مختلف گفت و گو کرد و در جریان فعالیت ها و اقدامات آنها قرار گرفت.

مهدی صباغی مسؤول دومین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی و حدیثی جامعة‌المصطفی العالمیه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اهداف برپایی این نمایشگاه را تشریح کرد.

وی از عرضه دستاوردها، فعالیت ها و اقدامات قرآنی و حدیثی جامعة‌المصطفی العالمیه در قالب سی غرفه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 30 غرفه شامل 26 غرفه از واحدهای داخل و خارج جامعة‌المصطفی، و چهار غرفه از نهادها و مراکز همسو با جامعة‌المصطفی العالیه، دستاوردهای خود در حوزه قرآن و حدیث را به نمایش گذاشته‌اند.

صباغی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز تا سوم آذرماه در محل سالن هایش های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برپا است و علاقه مندان می توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 21 جهت بازید به این مکان مراجعه کنند.

وی گفت: در این نمایشگاه آثاری مانند طرح‌های قرآنی ادارات قرآن و حدیث مراکز و مدارس علمی زیر پوشش، پایان‌نامه‌های قرآنی و حدیثی طلاب غیرایرانی شاغل به تحصیل در این مراکز، مقالات برگزیده قرآنی و حدیثی، نرم‌افزارها، سایت‌ها و وبلاگ‌ها، فعالیت‌های مؤسسات قرآن و دارالقرآن‌ها در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. /924/پ202/ص

ارسال نظرات