۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۰۸۷۸

اعلام ویژه برنامه‌های عید غدیر ‌در شهرستان زهک

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی زهک، ویژه برنامه‌های محوری ستاد غدیرخم این شهرستان را به مناسبت عید غدیر اعلام کرد‌.
حجت‌ الاسلام رجبعلي آدينه پور باقري، رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان زهك


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌ الاسلام رجبعلی آدینه پور باقری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک، با اشاره به برگزاری نشست ساماندهی برنامه‌ های ویژه غدیر در این شهرستان، مصوبات این نشست را تشریح کرد و گفت: برگزاری مراسم محوری در شب غدیر و روز عید غدیر در مساجد شهرستان و روستاهای تابعه با سخنرانی روحانیون مستقر و طرح هجرت با موضوع غدیر و جایگاه ولایت در اسلام اولین مصوبه این نشست است.
 
وی، افزود: برگزاری مسابقه غدیرشناسی ویژه دانش‌آموزان مدارس، توزیع تعداد پانصد حلقه لوح‌ فشرده حاوی نمایش فیلم به صورت انیمیشن با موضوع غدیر ویژه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی از دیگر مصوبات این نشست بود.

حجت‌الاسلام آدینه پور باقری، تجلیل از فرزندان سادات با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیأت‌های مذهبی، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و مساجد شهرستان و برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوعات مختلف در زمینه‌های غدیر را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد./940/پ202/س

ارسال نظرات