۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۹۰۸۹۱
سردار نقدی:

رویکرد اصلی بسیج، جهاد فرهنگی و علمی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با اشاره به نقشه های دشمنان، رویکرد اصلی بسیج را جهاد علمی و فرهنگی با بهره گیری از نظرات مراجع و علما عنوان کرد.
ديدار رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور با مراجع


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی شامگاه شنبه در دیدار با حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید، با تبریک عید سعید غدیر و گرامیداشت هفته بسیج، بسیجیان را نقش آفرین در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که توسط امام راحل کاشته شد.

وی بیان داشت: خوشبختانه بسیج با راهنمایی های امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع و علما، در عرصه های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است که شاخ و برگ های بسیاری دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه بسیج در حفظ روحیه انقلاب نقش بسزایی داشته است، نقش بسیج را در فتنه سال گذشته مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: بسیجیان و مردم بصیر انقلاب اسلامی نقش خود را در مقابله با این فتنه به خوبی ایفا کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در ادامه با اشاره به شرایط حساس کشور و تهدیدات دشمنان، رویکرد اساسی و کلیدی بسیج را جهاد فرهنگی و علمی خواند و تاکید کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان به بنیان های اخلاقی جامعه اسلامی، جهاد علمی، فرهنگی و تربیتی و برنامه های تهذیب و خودسازی در دستور کار اصلی بسیج است.

وی تاکید کرد: ارتباط بسیج و بسیجیان با مراجع، علما و روحانیت بسیار مهم است و امیدواریم با ارشادات و راهنمایی های مراجع و علما بتوانیم رسالت خود را در حوزه های مختلف به خوبی ایفا کنیم.

سردار نقدی همچنین در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی، با اشاره به بازسازی واقعه غدیر در شهر مقدس قم، ابراز داشت: این پروژه در شهر مقدس قم نزدیکی کوه خضر، در حال بازسازی است و با راهنمایی های علما در صدد مستند سازی این واقعه مهم و تاریخی هستیم و در روز عید غدیر این واقعه به نمایش درخواهد آمد.

گفتنی است، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز با حضور در محل لوکیشن نمایش عظیم «بسیج امتداد غدیر» که با هدف به تصویر کشیدن واقعه غدیر خم، در قم اجرا می‌شود، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت و با دست اندرکاران این مستند گفت و گو کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات