۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۹۰۹۲۵
آیت الله طبرسی:

مغز مادی قادر به درک جایگاه رهبری در نظام اسلامی نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که مغزمادی قادر به درک جایگاه رهبری درنظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: امروز رهبرمعظم انقلاب اسلامی از یک جایگاه و پشتوانه عظیم مردمی هم در کشور و هم در خارج از کشور برخوردار هستند.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، امروز در دیدار کمیته روحانیان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شاخه مازندران که درساری برگزار شد، دین مبین اسلام را مکتبی پویا و زنده ارزیابی کرد و گفت: امروز گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) دردنیا فرا گیر شده است.

وی با بیان این که ما به دنبال اسلام خنثی نبوده و نیستیم، افزود: اسلام خنثی هیچ ضرری برای منافع دشمنان اسلام ندارد، بلکه فایده نیز دارد.

امام جمعه ساری ادامه داد: مکتبی که امامت، ولایت و بیان دارد امروز برای منافع دشمنان و مستکبران عالم خطرناک است و امام راحل نیز به برکت همین اسلام علیه حکومت ظالمانه پهلوی قیام کرده و پیروز شدند.

آیت الله طبرسی همچنین با تبریک در پیش بودن بزرگترین عید مسلمانان، گفت: هر وقت غدیر زنده شد، دشمنان نیز به تکاپو افتادند و همه تلاش خود را برای نابودی آن به کار گرفتند و امروز اگرغدیر و عاشورا خاموش باشد، دشمن نیز خواموش خواهد بود.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: زمانی که شیعه حکومت نداشت، بحث حقانیت اسلام بود، اما امروز بحث حاکمیت اسلام مطرح است و وقتی حاکمیت سیاسی اسلام خودش را نشان دهد دشمنان نیز دشمنی خود را آغاز می کنند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که صدها اتاق فکر درآمریکا به دنبال طراحی توطئه جهت تضعیف دین مبین اسلام هستند، خاطرنشان کرد: امروز چون بعثت در اسلام تجدید حیات کرد و غدیر نیز زنده شد، دشمنان همه تلاش خود را برای کمرنگ کردن این فرهنگ به کار گرفته اند.

وی با بیان این که امروز دشمنان اسلام همه فرقه های انحرافی را برای کمرنگ کردن مسأله غدیر به میدان آوردند، ادامه داد: تبلیغ و ترویج عرفان های نوظهور در جامعه اسلامی تنها به دلیل تضعیف اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان جامعه است.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری عاشورا و غدیر را مزاحم اصلی منافع دشمنان اسلام دانست و بیان داشت: دشمنان امروز به دنبال تبدیل منبرگرایی به مداح گرایی هستند و در داخل و خارج با ابزار نرم ما را به این سمت و سو می کشانند.

وی با تأکید بر نهادینه کردن خطوط انقلاب، ارزش های اسلامی و ولایت فقیه در سطوح مختلف جامعه، گفت: امروز تأثیر گذار ترین نیروی انقلاب برای نهادینه کردن این مسائل روحانیت است که باید با ارتباط مناسب با جوانان آنها را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه سازد.

امام جمعه ساری با بیان این که صاحبان و سران فتنه امروز سرشان در خمره گیر کرده است، ادامه داد: آنها جامعه اسلامی و ملت ایران را نشناختند و با عملکرد نادرست خود در سال گذشته خودشان را منزوی کردند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: سران فتنه سال گذشته بدون در نظر گرفتن نقش ملت ولایت مدار ایران اسلامی، تنها به شعار و حمایت چند نفر بهایی و عده ای سلطنت طلب اکتفا کردند و فکر می کردند با این پشتوانه می تواند کاری کنند.

وی در ادامه سخنان خود به سفر تاریخی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: براساس آمار برخی منابع آگاه داخلی بیش از هزار سایت ضد انقلاب چند ماه قبل از سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، تلاش کردند تا این سفر را وارونه و کمرنگ جلوه دهند که خوشبختانه با آن حضور تاریخی علما، طلاب و مردم ولایت مدار قم همه آن فتنه ها خنثی شد و فتنه گران نیز رسوا شدند.

نماینده ولی فقیه درمازندران با تأکید براین که آمریکا و عناصر ضد انقلاب نمی تواند محبوبیت و پایگاه مردمی رهبرمعظم انقلاب اسلامی را در دنیا درک کند، ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای از یک محبوبیت جهانی برخوردار هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که مغزمادی قادر به درک جایگاه رهبری درنظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: امروز رهبرمعظم انقلاب اسلامی از یک جایگاه و پشتوانه عظیم مردمی هم در کشور و هم در خارج از کشور برخوردار هستند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی دلدادگی، عقیده و پیوستگی مردم با امامت و ولایت را نمی فهمند، بیان داشت: امروز وظیفه همگان حفظ و پشتیبانی از مقام عظمای ولایت است.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان سی سال است که همه توان خود را برای ضربه زدن به جایگاه ولایت و رهبری به کار گرفته اند، تصریح کرد: اما این جایگاه عظیم با پشتوانه عظیم مردمی در نظام اسلامی هر روز مستحکم ترمی شود.

وی همچنین ازتقویت وحدت و همدلی درکشور تأکید و بیان داشت: امروز رمز پیروزی درمقابل توطئه های دشمنان نظام اسلامی وحدت و برادری است و افتراق تنها موجب نابودی خواهد شد./950/پ201/الف
ارسال نظرات