۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۹۰۹۶۷
امام جمعه محمود آباد:

بسیج تبلور ارزش‌های دینی و انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد بسیج را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج تبلور ارزش‌های دینی و انقلابی است.
امام جمعه محمود آباد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، امام جمعه محمود آباد، امروز در همایش فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان، با گرامیداشت هفته بسیج، به نقش این نهاد مردمی در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج منشأ خدمات بسیاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی بسیج را تبلور ارزش‌های دینی و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده بسیج همچنان ادامه دارد و روز به روز نیز پر رنگ تر می شود.

امام جمعه محمود آباد افزود: بسیج یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که بر اساس نیازی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به این نهاد مردمی و مقدس احساس می‌شد، از سوی امام خمینی(ره) تشکیل شد.

وی بسیج را یک تفکر دینی و الهی و ریشه‌دار معرفی و تصریح کرد: بسیج در دوران حیات خود منشأ خدمات و برکات زیادی برای کشور بوده است و همین باعث شده که این نهاد مقدس همواره مورد کینه و بغض دشمنان قرار گیرد.

حجت الاسلام اساعیلی با اشاره به این که بسیج نقش تأثیر گذاری در خنثی سازی فتنه های دشمنان نظام اسلامی دارد، ادامه داد: امروز بسیج در خط مقدم مقابله با توطئه های نرم دشمنان قرار دارد.

وی با بیان این که قداست بسیج با پرچم بصیرت و ولایتمداری بسیجیان محفوظ مانده است، گفت: در دوران دفاع مقدس، بسیج با رویکرد عاشورایی وارد عرصه های نبرد شد و با خلق حماسه های حسینی، نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف و پیروزی های شکوهمند دفاع عاشقانه ایفا کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی بسیج را یک حرکت ملی و فرا سرزمینی توصیف کرد و گفت: حضور گسترده بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس موجب تعجب دشمنان نظام اسلامی شد.

وی بسیج را یک نهاد مردمی و خودجوش معرفی کرد و افزود: امروز حفظ بسیج یک وظیفه است و باید عملکرد بسیج در طول سال های اخیر برای مردم تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد نیز در این همایش گفت: هفته بسیج فرصتی است برای تجلیل از رشادت های و دلاور مردی های انسان های آسمانی که با گذشت از جانشان این انقلاب را به ما هدیه دادند و امروز بر همه ما وظیفه است که رهرو خوبی برای آن مردان خدایی باشیم.

سرهنگ باقر طاهری، فرمانده بسیج محمود آباد با اشاره به توطئه های دشمنان و فتنه های آنان برای براندازی انقلاب افزود: امروز دشمنان تلاش زیادی برای از بین بردن و بر اندازی ایران و انقلاب که بر گرفته از اسلام ناب محمدی و قرآن مجید است از خود نشان داده اند ولی هوشیاری و حضور حماسی بسیجیان سلحشور کشورمان موجب از بین رفتن کلیه فتنه های آنان شده است.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب ما اسلامی نبود هیچگاه دشمنان خارجی و داخلی با هم متحد نمی شدند و برای بر اندازی بسیج؛ هشت سال دفاع مقدس، تصویب انواع قطعنامه ها و تحریم ها، بسیح همگانی برای تهاجم فرهنگی، ترویج فرهنگ غربی برای توسعه فساد، توزیع بی حد و حسر مشروبات الکلی و مواد مخدر، تکثیر و توزیع کتب، مجلات و لوح های فشرده غیر اخلاقی برای انحراف نسل جوان همگی بخشی از اقدامات دشمن در جنگ نرم با انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد با اشاره به اهمیت گرامیداشت این هفته گفت: در هفته بسیج هزار و 500 برنامه در سطح پایگاه های این شهرستان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

فرماندار محمودآباد  نیز در این همایش گفت: بسیجیان سفیران دشمن شناسی هستند و بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

جواد واحدی، فرماندار محمود آباد افزود: هر جا که شکاف ایجاد شود دشمن نفوذ پیدا خواهد کرد و امروزه لشکر پایدار و همیشه آماده بسیج بهترین مدافع برای کشورمان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: این نظام صفات نیک زیادی دارد که یکی از بارزترین آنها مردمی بودن آن بوده و بسیج نیز به عنوان یک سازمانی مردمی حامی این انقلاب بوده و دلیل پایداری انقلاب اسلامی حضور مقتدرانه بسیج و حمایت مردمی از آن است./950/پ202/الف
ارسال نظرات