۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۹۱۰۰۵
امروز در قم صورت گرفت؛

دیدار و رایزنی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از مراجع و علما

خبرگزاری رسا ـ رایزنی‌های وزیر آموزش و پرورش با علمای حوزه علمیه در خصوص تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش از صبح امروز در قم آغاز شد.
حميد رضا حاجي‌بابايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش با هدف رایزنی در خصوص تحول بنادین در وزارت آموزش و پرورش و پاسخ به مطالبات رهبر معظم انقلاب از این وزارتخانه، امروز به همراه شورای معاونان خود با برخی از علمای حوزه علمیه دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش، وزیر آموزش و پرورش امروز به همراه شورای معاونان خود با آیت‌الله یزدی رییس جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه‌های علمیه دیدار و به ارائه گزارش از آغاز همکاری‌های جدید این وزارتخانه با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خبر داد.

این گزارش می‌افزاید، حاجی بابایی ظهر امروز با حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از علمای برجسته حوزه علمیه و آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه و عضو جامعه مدرسین دیدار و گفت‌وگو داشت.

گفتنی است، همچنین نشستی با حضور آیت‌الله مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه و معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در قم برگزار و طرفین در خصوص همکاری‌های هر چه بیشتر برای ایجاد تحولات بنیادین در وزارت آموزش و پرورش تبادل نظر خواهند کرد./917/پ202/ج
ارسال نظرات