۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۹۱۰۳۱
همزمان با نخستین روز از هفته بسیج؛

آغاز به کار مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن سپاه شهدای آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن سپاه شهدا در ارومیه آغاز به کار کرد.
هفته بسيج
یوسف حق‌دوست، مسؤول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج مستضعفین که با شعار « بسیج، مسجد و قرآن» نامگذاری شده است مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن سپاه شهدای آذربایجان ‌غربی در ارومیه شروع شد.

وی اظهار داشت: مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآن سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور بیش از 150 نفر از قاریان و نخبگان قرآنی سراسر استان در محل مسجد امام خمینی (ره) سپاه شهدای استان در حال برگزاری است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: این دوره از رقابتهای قرآنی در ده رشته و با حضور کارکنان رسمی، پیمانی و سربازان شاغل در سپاه آذربایجان ‌غربی برگزار می شود که نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء و 5 جزء، تحقیق، ترتیل، اذان، مفاهیم سطح 1و 2 را از جمله رشته های رقابت برای شرکت کنندگان اعلام کرد.

حق‌دوست افزود: مراحل مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم بصورت ناحیه ای در سپاه های شهرستانی برگزار شده و نفرات برتر به این مرحله راه یافته‌ اند.

این مقام مسؤول گفت: نتایج مسابقات ظهر روز سه شنبه اعلام می شود.‌/936/پ202/س
ارسال نظرات