۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۹۱۰۵۲

سلسله نشست‌های چشمه‌سار معرفت در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سلسله نشست‌های هفتگی چشمه‌سار معرفت به همت کانون وارثان انتظار تبریز برگزار می‌شود.
مهدويت
حجت الاسلام شهریار اسدالهی، مدیر مسؤول کانون وارثان انتظار تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مرکز با فعالیت تخصصی در حوزه مهدویت، درصدد ترویج فرهنگ انتظار و شناخت امام زمان(عج) است.

وی از راه‌اندازی رادیو مجازی مهدویت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این رادیو به زودی به همت جمعی از طلاب این کانون با هدف ترویج مبانی مهدویت و پاسخگویی به شبهات وارده از سوی معاندان راه‌اندازی می‌شود.

حجت الاسلام اسدالهی همچنین از برگزاری سلسله نشست های هفتگی چشمه سار معرفت خبر داد و خاطر‌نشان کرد: این نشست‌های معرفتی صبح جمعه هر هفته با حضور اساتید برجسته حوزه‌های علمیه و علمای منطقه آذربایجان در مسجد دارالسلام برگزار می شود.

مدیرمسؤول کانون وارثان انتظار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بخشی از فعالیت های این مرکز مربوط به تولید نرم افزارهای دینی است که هم اکنون چند مورد با موضوعات، آسیب‌شناسی مداحی، تبلیغ، خودشناسی و خداشناسی در دست کار است.

وی ادامه داد: وب سایت کانون وارثان انتظار تخصصی مهدویت تبریز نیز در دست طراحی است که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت./935/پ202/س
ارسال نظرات